Happy Tour, vânzări de 54 mil. euro în 2017

Happy Tour, vânzări de 54 mil. euro în 2017

Happy Tour a înregistrat în anul 2017 un volum de vânzări de aproximativ 54 de milioane de euro, în creștere cu circa 10% faţă de anul precedent, datorită dezvoltării accelerate a segmentului de business travel, a diviziei de MICE, dar şi a dezvoltării parteneriatului cu Disneyland Paris. Divizia de business travel  ̶  care reprezintă peste 65% din volumul de vânzări 

Investiție KFC de un milion de euro

Investiție KFC de un milion de euro

Cu o investiție de 1 milion de euro, KFC inaugurează un nou restaurant de tip Drive-Thru în Bucureşti. Astfel, lanţul ajunge la 70 de unităţi pe plan naţional, în Bucureşti noul restaurant fiind cu numărul 28. Restaurantul are o suprafaţă de 320 mp, este dotat cu o terasă exterioară și este situat în sectorul 4 al Capitalei, pe Şoseaua Olteniţei,

Divizie dedicată asistenței juridice în domeniul tehnologiei

Divizie dedicată asistenței juridice în domeniul tehnologiei

Firma de avocatură Clifford Chance a înființat un grup global interdisciplinar dedicat tehnologiei – Tech Group, care va acorda asistență clienților din toate industriile, în legătură cu oportunitățile și aspectele specifice pe care le implică noile tehnologii. Grupul este format din aproape 400 de avocați din întreaga rețea, inclusiv o echipă la nivelul biroului din București – Clifford Chance Badea

2017 a adus vânzări de peste 14 milioane sticle pentru Jidvei

2017 a adus vânzări de peste 14 milioane sticle pentru Jidvei

Anul 2017 a însemnat pentru Grupul Jidvei vânzări cu 13% mai mari față de anul anterior și peste 14 milioane de sticle vândute. Vorbim despre o creștere sustenabilă în condițiile în care Jidvei este singurul producător care realizează întreg portofoliul de produse din recolta obținută din cele 2.500 de hectare de plantații proprii, element determinant pentru un control riguros al

Noi retaileri se alătură FASHION HOUSE Outlet Centre București

Noi retaileri se alătură FASHION HOUSE Outlet Centre București

Patru noi retaileri s-au alăturat mixului de chiriași al centrului comercial, închiriind o suprafață de 1.285 de metri pătrați. Noile nume care se adaugă gamei de mărci sunt Koton, TinaR, Exclusive VN și English Home. Koton este un brand internațional de renume care își are originile în Turcia. Cu abordarea sa creativă și orientată spre clienți, Koton are ca misiune

Schimbare în managementul Holcim România

Schimbare în managementul Holcim România

Horia Adrian este noul director general al Holcim România, începând cu data de 1 februarie. Anterior, pe parcursul ultimilor doi ani, compania a fost condusă de Sofiane Benmaghn, care a ales să se dedice unor proiecte personale în afara grupului. Totodată, Horia Adrian preia responsabilități regionale, prin rolul de Market Head LafargeHolcim pentru Europa emergentă, care cuprinde Serbia, Bulgaria, Moldova

Provincia domină vânzările evoMAG

Provincia domină vânzările evoMAG

Pentru prima oară în istoria evoMAG, comenzile din provincie le-au depășit pe cele din București, reprezentând 60% din vânzările totale ale retailerului online. “Creșterea vânzărilor în provincie este o schimbare foarte importantă care ne confirmă o direcție de urmat și care se regăsește în strategia noastră pentru acest an”, spune Mihai Pătrașcu, CEO al evoMAG. Unul dintre catalizatorii acestei evoluții

Elvila, prima listare-surpriză din 2018

Elvila, prima listare-surpriză din 2018

Acțiunile producătorului de mobilă Elvila (simbol bursier ELV) au intrat la tranzacționare pe 1 februarie pe piața AeRO a Bursei de Valori București (BVB), în urma unei listări tehnice. Listarea a fost intermediată de compania de brokeraj IFB Finwest. Prin listarea tehnică, o companie intră la tranzacționare fără a fi necesară nicio ofertă anterior listării, păstrându-se structura acționariatului societății. Printr-o

Unilever cumpără Betty Ice

Unilever cumpără Betty Ice

Betty Ice și Unilever South Central Europe au anunțat astăzi semnarea unui acord prin care producătorul român de înghețată va fi achiziționat de gigantul din industria FMCG. Betty Ice, companie fondată de antreprenorul sucevean Vasile Armenean se alătură de astăzi Unilever South Central Europe. Valoarea tranzacției a rămas confidențială. Betty Ice va opera ca o companie de sine stătătoare în

Companiile pot ajuta copiii instituționalizați să ajungă mari

Companiile pot ajuta copiii instituționalizați să ajungă mari

Programul educațional Ajungem MARI recrutează voluntari, având o secțiune specială dedicată companiilor. Peste 2000 de copii din centre de plasament și medii defavorizate din București și 25 de județe din țară beneficiază de educare și ghidare școlară și profesională datorită programului Ajungem MARI, derulat de Asociația Lindenfeld. Cu ajutorul a peste 1.000 de voluntari, sunt organizate ateliere creative, workshop-uri, cursuri