Comunitatea oamenilor creativi

The Institute si Grolsch au lansat The Mark PEOPLE, o initiativa menita sa reuneasca comunitatea creativilor din Romania in jurul unor activitati care vor populariza idei, proiecte, lucrari din sfera industriilor creative.

Domeniile care vor fi promovate prin activitatile The Mark PEOPLE sunt arhitectura, publicitatea, jurnalismul, cercetarea, designul, artele spectacolului, software-ul, mestesugurile, filmul, muzica.

The Mark PEOPLE genereaza continut video si editorial cu si despre creativi romani, promoveaza lucrarile semnate de acestia si organizeaza o serie de evenimente menite sa sustina proiecte si initiative romanesti inovatoare.

Printre activitatile desfasurate de catre The Mark PEOPLE in acest an: trei editii “Pop-UP Store”, un targ care are loc periodic, la Institute, the Café si care reuneste proiecte si business-uri romanesti ce merita sustinute si incurajate, cateva evenimente punctuale menite sa incurajeze colaborarea dintre bresle si schimbul de idei, printre care si un “Creative Encounters”- o intalnire informala intre studiouri creative si cei pasionati de activitatea acestora.

De asemenea, printre activitatile The Mark PEOPLE vor exista si extensii in afara capitalei ale proiectelor deja existente in portofoliul The Institute, printre care si pregatirea a doua editii speciale ale revistei Institute, the Magazine, care vor prezenta industriile creative din Cluj si Timisoara si care vor fi lansate in acest an, alaturi de alte evenimente speciale.