Creperie d’Amour, prima clatitarie gourmet in Pipera

<p>  </p> <p> O afacere dulce, vizuala si o placere pentru toti, in urma unei investitii de 20.000 de euro. Creperie d’Amour, cel mai  concept de gourmet street food din Bucuresti, si-a deschis prima unitate in nordul capitalei, in zona de business a cartierului Pipera.</p> <p>  </p> <p> Creperie d’Amour este un start-up cu capital integral romanesc, rezultatul unei investitii de 20.000 de euro reprezentand concept development, branding, design, website www.clatitefermecate.ro , amenajare, echipamente si utilaje profesionale specifice, training angajati, stoc de materie prima, dar si comunicare si promovare.</p> <p>  </p> <p> Afacerea este o clatitarie premium ce se adreseaza cunoscatorilor bucatariei frantuzesti si iubitorilor de gustari si deserturi pregatite in stil traditional, din ingrediente proaspete si naturale, chiar sub ochii consumatorului.</p> <p>  </p> <p> Creperie d’Amour produce si comercializeaza <crepes sucrees=””> si <crepes salees=””> – clatite dulci si sarate, precum si gauffre si bauturi naturale.</crepes></crepes></p> <p>  </p> <p> “Creperie d’Amour este rezultatul unuia dintre acele momente extraordinare de inspiratie care asigura energia necesara unei afaceri de suflet. Inspiratia a fost Bretagne, locul de origine al clatitelor, acolo unde les creperies au ajuns la rang de arta, si unde am descoperit istoria si mestesugul clatitelor frantuzesti autentice. Pornind de la ideea de clatitarie sincera, familiala, am studiat retetele traditionale bretone de crepes si galettes si am creat un concept prietenos, chic si extrem de adaptabil la contextul urban in care se afla. Ne propunem sa consacram conceptul Creperie d’Amour ca pe o alternativa minunata si sanatoasa a banalului fast food”, spune Adela Catalina Bulic, Actionar, Marketing & Brand Development Creperie d’Amour.</p> <p>  </p> <p> “Creperie d’Amour este un concept street food premium, gandit sa se integreze perfect in perimetrul urban in care este amplasata unitatea si care mizeaza pe bun gust si calitate atat a produselor cat si a serviciilor, reprezentand un concept ideal pentru o mica afacere de familie. Am inceput cu o unitate in Pipera, in zona de business, unde targetul nostru se regaseste in mod firesc, si ne propunem sa deschidem inca o unitate in perioada urmatoare, urmand ca in a doua jumatate a lui 2013 sa incepem extinderea in alte orase din tara. Vizam orasele cu peste 50 000 de locuitori, planul de extindere incluzand atat noi unitati proprii cat si implementarea unui sistem eficient de franciza. “ declara Georgiana Gheorghe, Actionar, Administrator Creperie d’Amour.</p>