Companii Stiri

Crestere de 53% a cifrei de afaceri pentru Blue Point Call Center

11 feb. 2016 < 1 min

Crestere de 53% a cifrei de afaceri pentru Blue Point Call Center

Reading Time: < 1 minut

Blue Point, companie romaneasca de servicii call center, a inregistrat o crestere de 53% a cifrei de afaceri in 2015 fata de anul anterior.

Blue Point estimeaza o cifra de afaceri de 11,6 milioane lei pentru anul 2015. Rata profitului estimata de companie este de aproximativ 25%, similara cu anul anterior. Industriile din care au provenit cele mai multe solicitari de servicii call center in 2015 au fost telecom, banking si pharma.

„Anul 2015 a adus rezultate financiare deosebit de bune. Cresterea a provenit in egala masura atat din extinderea proiectelor existente, cat si din diversificarea portofoliului de clienti. Iar, in ambele cazuri, un rol foare important l-au jucat oamenii si echipele implicate.”, a declarat Violeta Rosu, Managing Partner Blue Point.

Compania a inregistrat si o crestere de aproximativ 20% a numarului de angajati in 2015 fata de 2014. La finalul anului 2015, Blue Point avea o echipa formata din 252 de persoane.

Ca urmare a strategiei de dezvoltare si extindere a companiei, principalele investitii ale anului 2015 au fost in tehnologie, mutarea intr-un nou sediu si in dezvoltarea profesionala si personala a angajatilor.

Pentru anul 2016, compania estimeaza o crestere de peste 20% a cifrei de afaceri, cu o rata a profitului care va atinge pragul de 20%.

Reprezentantii Blue Point preconizeaza ca domeniile care prezinta cel mai mare potential de dezvoltare in urmatorii ani pentru industria de call center sunt telecom, banking si retailerii online.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: