Coca-Cola susține tinerii în căutarea primului job

Coca-Cola susține tinerii în căutarea primului job

Activitatea de CSR a Coca-Cola HBC România înglobează un nou proiect. Acesta urmărește sprijinirea tinerilor care nu au încă un loc de muncă să devină activi pe piața muncii. Programul “La TINEri este Puterea” va fi implementat alături de un partener non-guvernamental, selectat pe baza unui concurs de proiecte. ONG-urile din țară, care activează în acest domeniu, își pot depune

Abordarea performanței de dezvoltare durabilă

Abordarea performanței de dezvoltare durabilă

INNOVA Project Consulting este o firmă de consultanță în dezvoltare durabilă, membru al Gold Community de la Global Reporting Initiative – GRI. Contextul în care România are șanse mari de a deveni o piață emergentă, lucru ce ar conduce automat la o creștere semnificativă a interesului diferitelor fonduri de investiții, implică pentru companiile românești o îmbunătățire a procesului de raportare

Parteneriat pentru siguranța femeilor

Parteneriat pentru siguranța femeilor

Uber își propune să contribuie la siguranța femeilor nu doar în timpul pe care acestea îl petrec în mașinile din baza companiei, ci și când sunt acasă. Așadar, începând cu această lună, devine partener de mobilitate al Asociației Necuvinte, unul dintre cele mai puternice ONG-uri angajate în lupta împotriva abuzurilor asupra femeilor. „Asociația Necuvinte ne-a câștigat admirația prin ambiția cu

Un mărțișor pentru un servici’ ușor!

Un mărțișor pentru un servici’ ușor!

În luna martie, membrii din sindicate vor oferi doamnelor și domnișoarelor angajate „Un mărțișor pentru un servici’ ușor”, însoțit de o doză bună de informare. Este prima etapă a campaniei Servici’ ușor, ce își propune să aducă la cunoștință angajaților din Romania că au mai multe drepturi decât, probabil, își închipuie și că își pot îmbunătăți condițiile de la job

36 de tineri artiști vor fi sprijiniți prin bursele Tinere Talente

36 de tineri artiști vor fi sprijiniți prin bursele Tinere Talente

Fundația Principesa Margareta a României dă startul celei de-a 10-a ediții a programului național Tinere Talente, cu o nouă generație de bursieri muzicieni și artiști plastici. Programul Tinere Talente susține și promovează tineri artiști talentați din familii modeste, pentru ca aceștia să aibă posibilitatea de a-și dezvolta potențialul. Bursele Tinere Talente se acordă pe perioada unui an calendaristic și permit

L’Oréal România și UNESCO lansează ediția 2017 a programului „Pentru femeile din ştiinţă”

L’Oréal România și UNESCO lansează ediția 2017 a programului „Pentru femeile din ştiinţă”

L’Oréal România și UNESCO lansează ediția 2017 a programului de burse naționale „Pentru femeile din ştiinţă”. Aflat la a opta ediție, programul de burse private L’Oréal – UNESCO „Pentru femeile din știință” sprijină comunitatea științifică locală prin acordarea a patru burse pentru tinere cercetătoare din aria Științelor Vieții și a Știintelor Fizice. Ediția 2017 se deschide mâine, 15 februarie, iar

Experience Bucharest, un nou proiect de promovare turistică a Bucureștiului

Experience Bucharest, un nou proiect de promovare turistică a Bucureștiului

Un grup de tineri voluntari implicați în diverse iniţiative în domeniul turismului au lansat ”Experience Bucharest”- un nou proiect de promovare turistică al Bucureștiului. Misiunea proiectului este aceea de a promova Capitala României ca destinația preferată din Europa de Est a turiștilor și călătorilor independenți. Evenimentul va avea loc în București în perioada 12-16 mai, 2017. Experience Bucharest este primul

34.700 de persoane și-au actualizat CV-ul pentru educația copiilor

34.700 de persoane și-au actualizat CV-ul pentru educația copiilor

Un număr de 34.700 de persoane și-au completat CV-ul în proporție de 90% în cadrul campaniei ”Povestea unui CV magic”, prin care eJobs și-a propus să contribuie la educația unor copii talentați care provin din familii defavorizate. Pentru fiecare CV pe care utilizatorii l-au completat în proporție de 90%, în perioada 20 decembrie – 31 ianuarie, eJobs a donat 3 euro pentru

400.000 doze de aluminiu reciclate în șase luni

400.000 doze de aluminiu reciclate în șase luni

Consumatorii români au colectat aproape 400.000 doze de aluminiu în șase luni de la lansarea campaniei “Și mama reciclează!”, organizată la nivel național de Can Pack Recycling cu sprijinul Auchan România. Timișoara, Pitești, Sibiu, Ploiești, Cluj și București se află în topul localităților în care au fost strânse cele mai mari cantități de doze. Raportat la numărul de aparate din

KFC continuă susținerea a două case SOS Satele Copiilor România

KFC continuă susținerea a două case SOS Satele Copiilor România

În anul 2016, KFC a donat peste 51,000 euro către SOS Satele Copiilor România, în urma campaniei „Bucket de bine”. Prin această campanie, KFC donează un leu din costul fiecărui Hot Bucket vândut, pentru al doilea an consecutiv. Fondurile donate de lanțul de restaurante către SOS Satele Copiilor România susțin două case din cadrul satului din București. Copiilor din cele