Parteneriat pentru siguranța femeilor

Parteneriat pentru siguranța femeilor

Uber își propune să contribuie la siguranța femeilor nu doar în timpul pe care acestea îl petrec în mașinile din baza companiei, ci și când sunt acasă. Așadar, începând cu această lună, devine partener de mobilitate al Asociației Necuvinte, unul dintre cele mai puternice ONG-uri angajate în lupta împotriva abuzurilor asupra femeilor. „Asociația Necuvinte ne-a câștigat admirația prin ambiția cu

Un mărțișor pentru un servici’ ușor!

Un mărțișor pentru un servici’ ușor!

În luna martie, membrii din sindicate vor oferi doamnelor și domnișoarelor angajate „Un mărțișor pentru un servici’ ușor”, însoțit de o doză bună de informare. Este prima etapă a campaniei Servici’ ușor, ce își propune să aducă la cunoștință angajaților din Romania că au mai multe drepturi decât, probabil, își închipuie și că își pot îmbunătăți condițiile de la job

36 de tineri artiști vor fi sprijiniți prin bursele Tinere Talente

36 de tineri artiști vor fi sprijiniți prin bursele Tinere Talente

Fundația Principesa Margareta a României dă startul celei de-a 10-a ediții a programului național Tinere Talente, cu o nouă generație de bursieri muzicieni și artiști plastici. Programul Tinere Talente susține și promovează tineri artiști talentați din familii modeste, pentru ca aceștia să aibă posibilitatea de a-și dezvolta potențialul. Bursele Tinere Talente se acordă pe perioada unui an calendaristic și permit

L’Oréal România și UNESCO lansează ediția 2017 a programului „Pentru femeile din ştiinţă”

L’Oréal România și UNESCO lansează ediția 2017 a programului „Pentru femeile din ştiinţă”

L’Oréal România și UNESCO lansează ediția 2017 a programului de burse naționale „Pentru femeile din ştiinţă”. Aflat la a opta ediție, programul de burse private L’Oréal – UNESCO „Pentru femeile din știință” sprijină comunitatea științifică locală prin acordarea a patru burse pentru tinere cercetătoare din aria Științelor Vieții și a Știintelor Fizice. Ediția 2017 se deschide mâine, 15 februarie, iar

Experience Bucharest, un nou proiect de promovare turistică a Bucureștiului

Experience Bucharest, un nou proiect de promovare turistică a Bucureștiului

Un grup de tineri voluntari implicați în diverse iniţiative în domeniul turismului au lansat ”Experience Bucharest”- un nou proiect de promovare turistică al Bucureștiului. Misiunea proiectului este aceea de a promova Capitala României ca destinația preferată din Europa de Est a turiștilor și călătorilor independenți. Evenimentul va avea loc în București în perioada 12-16 mai, 2017. Experience Bucharest este primul

34.700 de persoane și-au actualizat CV-ul pentru educația copiilor

34.700 de persoane și-au actualizat CV-ul pentru educația copiilor

Un număr de 34.700 de persoane și-au completat CV-ul în proporție de 90% în cadrul campaniei ”Povestea unui CV magic”, prin care eJobs și-a propus să contribuie la educația unor copii talentați care provin din familii defavorizate. Pentru fiecare CV pe care utilizatorii l-au completat în proporție de 90%, în perioada 20 decembrie – 31 ianuarie, eJobs a donat 3 euro pentru

400.000 doze de aluminiu reciclate în șase luni

400.000 doze de aluminiu reciclate în șase luni

Consumatorii români au colectat aproape 400.000 doze de aluminiu în șase luni de la lansarea campaniei “Și mama reciclează!”, organizată la nivel național de Can Pack Recycling cu sprijinul Auchan România. Timișoara, Pitești, Sibiu, Ploiești, Cluj și București se află în topul localităților în care au fost strânse cele mai mari cantități de doze. Raportat la numărul de aparate din

KFC continuă susținerea a două case SOS Satele Copiilor România

KFC continuă susținerea a două case SOS Satele Copiilor România

În anul 2016, KFC a donat peste 51,000 euro către SOS Satele Copiilor România, în urma campaniei „Bucket de bine”. Prin această campanie, KFC donează un leu din costul fiecărui Hot Bucket vândut, pentru al doilea an consecutiv. Fondurile donate de lanțul de restaurante către SOS Satele Copiilor România susțin două case din cadrul satului din București. Copiilor din cele

Doar plastic 100% reciclabil pentru ambalajele Unilever până în 2025

Doar plastic 100% reciclabil pentru ambalajele Unilever până în 2025

Unilever a anunțat că până în 2025 toate ambalajele de plastic folosite de companie vor fi  100% reutilizabile, reciclabile sau compostate. Ce măsuri va lua compania pentru a îndeplini acest obiectiv? În primul rând, își va reînnoi calitatea de membru al Fundației Ellen MacArthur pentru încă trei ani și va promova și susține inițiativa New Plastics Economy a fundației. Ca

75.000 de euro pentru proiecte de mediu

75.000 de euro pentru proiecte de mediu

IKEA România a lansat prima ediție a Fondului IKEA pentru Mediul Urban, ce va susține financiar, timp de trei ani, între trei și cinci proiecte, din București și Ilfov, în care să fie implicată comunitatea din apropierea magazinului IKEA Băneasa. Partener în acest proiect este Fundația Comunitară București, condusă de Alina Kasprovschi în calitate de director executiv. Fondurile în valoare