Marketing Stiri

Cu cat a scazut increderea romanilor in Volkswagen?

20 oct. 2015 2 min

Cu cat a scazut increderea romanilor in Volkswagen?

Reading Time: 2 minute

Ponderea posesorilor de Volkswagen care mai au incredere in promisiunile pe care le face acest brand a scazut cu 8%, arata o analiza realizata de D&D Research, atelier de cercetare de piata care a investighat efectul recentului scandal Volkswagen asupra perceptiile romanilor despre brandul auto. Prin comparatie, aceeasi valoare a crescut cu 21% in cazul Ford si respectiv 29% in cazul Dacia. 

Foto: © Tomnex | Dreamstime.com

Procentul posesorilor de Volkswagen care considera ca brandul pe care il conduc comunica corect catre consumatorii sai a scazut cu aproape 11%; prin comparatie, aceeasi valoare a crescut cu 22% in cazul Ford si respectiv 34% in cazul Dacia.

DDR_Petrolul, Noxa si RomaniiNu in cele din urma, numarul posesorilor de Volkswagen care considera ca brandul pe care il conduc are o conduita caracterizata de onestitate s-a redus cu un sfert in era post dieselgate.

Cifrele dovedesc inca o data faptul ca relatia soferilor cu brandurile auto pe care le conduc e mai complexa de ”cat baga masina”. Pe de alta parte, acestea nu sunt vesti deloc bune pentru Volkswagen. Ele semnifica faptul ca impactul dezamagirii clientilor sai va incepe sa se regaseasca pe deplin in vanzari abia de acum inainte, in ciuda bine-cunoscutei preferinte a romanilor fata de marcile “made in Germany”.

Analiza a pornit de la un set de date culese in 2013 despre brandurile VW, Dacia si Ford – ca parte a unui studiu realizat pentru Top Gear Romania, astfel D&D Research  a remasurat la inceputul lui octombrie 2015 cateva dimensiuni cheie care tin de relatia profunda a consumatorului cu marca auto. Participantii la studiu au fost oameni care conduc aceeasi masina in 2015 ca si in 2013, la data primei masurari.

Sondajul a fost realizat online si prin telefon in doua valuri, in anii 2013 si 2015, pe esantioane de 1.043, respectiv 770 persoane si are o eroare maxima admisa a datelor de plus/minus 3.5%, la un grad de incredere de 95%. Datele pentru al doilea val au fost culese in perioada 30 septembrie –7 octombrie 2015.

 

 

 

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: