Tech

Cum poti domina o piata timp de cinci ani

10 apr. 2013 < 1 min

Cum poti domina o piata timp de cinci ani

Reading Time: < 1 minut

<p>  </p> <p> Acer ramane liderul pietei de notebook-uri, reusind sa pastreze primul loc in clasament timp de cinci ani consecutivi. Unul dintre principalele argumente ale producatorului IT este pragmatismul, intr-un moment in care aceasta caracteristica e mai importanta ca oricand pentru companiile dependente de tehnologie.</p> <p>  </p> <p> “Nu mai putem vorbi despre conceptul aspirational ca in trecut, intrucat majoritatea brandurilor care se aflau in cadrul aspirational au devenit tot mai pragmatice, se muta in zona de volume mari. Conceptul de aspirational implica in general cu un pret mare al produsului finit, iar piata nu permite vanzarea unor astfel de produse catre mass market”, explica Bogdan Iftemie, sales manager la Acer.</p> <p>  </p> <p> Potrivit datelor IDC, Acer este lider cu o cota de piata de 24,4%, astfel ca unul din patru utilizatori de notebook-uri foloseste un produs realizat de specialistii taiwanezi.</p> <p>  </p> <p> O alta explicatie pentru succesul Acer il reprezinta strategia diferita la nivel de distributie a produselor. Daca unii competitori prefera incheierea de parteneriate cu retailerii, Acer opteaza pentru o relatie solida cu distribuitorii, pentru a-si asigura prezenta la raft in toata tara. Astfel, Iftemie compara relatia cu partenerii de distributie cu o casnicie, in care ambele parti fac ocazional compromisuri astfel incat relatia sa ramana una solida, bazata pe respect si incredere.</p> <p>  </p>

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: