Cum să ai succes pe YouTube?

Mulți marketeri se întreabă ce pot face brandurile ca să creeze conținut online video de succes. Ce anume face diferența dintre un spot de succes și unul mai puțin reușit? Care sunt caracteristicile spoturilor cu cele mai multe vizualizări în 2016?  Conform unei analize a Art Copy Code, divizia din cadrul Google care se ocupă de analizarea spoturilor, pot fi identificare o serie de caracteristici comune care se regăsesc în cele mai vizualizate spoturi de anul trecut.

Emilia Brânzan, Industry Manager Branding, Google România, prezentă la Social Media Summit București, conferință organizată de Biz  pe 1 martie la Radisson Blu Hotel, a vorbit despre cele cinci caracteristici principale prin care s-au remarcat cele mai de succes spoturi încărcate pe YouTube în 2016.

Au avut un cadru strâns, cu focus pe personajul principal

Au existat colaborări cu vloggeri cărora să li s-a oferit libertate și spațiu de creație  

Conținutul a fost definit de emoție și divertisment, fără elemente de preț, prezentare de produs.

Au dovedit puterea realității așa cum este ea.

S-au remarcat puterea elementului surpriză.

În ceea ce privește lungimea optimă a unui spot, potrivit statisticilor din YouTube Ad Leads Boarm niciun spot din ultimii  4 ani nu a avut o lungime mai mică de un minut.