Cum să câștigi un Leu?

Cannes Lions România, în parteneriat cu IAA România, organizează în dimineața zilei de 3 martie seminarul “How to win a Lion”.

Printre subiectele acoperite în cadrul acestui eveniment se numără: “tendințe în comunicarea globală, la care jurații sunt receptivi”,“arta de a construi un studiu de caz”,“categorii ș moduri de înscriere”, “istoria festivalului”, “diferențe dintre o lucrare înscrisă și una câștigătoare”, “opinia juraților din anii trecuți, despre ce înseamnă o idee de Cannes”, “cum să ratezi podiumul”, “coaching și setare mentală pentru o competiție internațională de talia Cannes”.

Participanții care au trimis până la 1 martie întrebări specifice despre studiile de caz la care lucrează sau pe care le-au avut înscrise în trecut, vor primi feedback personalizat de la speakerii evenimentului – Teo Migdalovici, ambasadorul festivalului în Romania, și Nic Lobo, Senior Award Manager, Cannes Lions.

Participarea la eveniment costă 50 de euro / persoană. Cei interesați pot lua legatura cu ruxandra.radu@iaa.ro.