BizMarketingExchange

Cum se schimba directorii de marketing?

4 mai 2015 3 min

Cum se schimba directorii de marketing?

Reading Time: 3 minute

Este usor pentru un director de marketing din domeniul bancar sa se mute la Pizza Hut sau KFC? Cu siguranta ca nu. Asa cum nu este, la randul sau, mutarea inversa a directorului de la KFC la banca. Nu este usor nici pentru directorul de marketing de la Dacia sa-si schimbe domeniul de activitate si sa mearga la Orkla Foods Romania. Dar cu astfel de provocari se confrunta zilele acestea cei 10 directori de marketing care au intrat Biz Marketing Xchange. In saptamanile care urmeaza isi vor schimba pentru o zi domeniul in care lucreaza.

Anca Nuta, Head of Identity & Communication, UniCredit Tiriac Bank, merge la KFC, iar  Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, Paul, merge la UniCredit Tiriac Bank. Aceasta este prima echipa anuntata, parte a proiectului – experiment Biz Marketing Xchange.

BMXextargere1“Ma astept sa invat lucruri noi. Pentru mine este o schimbare majora de industrie, mai ales dupa 13 ani de lucru in banking. Sunt convinsa ca principiile de marketing si comunicare sunt aceleasi insa tacticile si abordarea complet diferite. Chiar si pentru o zi mi se pare interesant sa fac aceasta schimbare si sunt convinsa ca voi afla lucruri inedite, care ma vor inspira in munca mea la UniCredit, in continuare”, a declarat Anca Nuta la aflarea schimbului pe care-l va face, afirmand ca asteapta cu interes sa vada care sunt valorile si viziunea de brand de la care se pleaca in acest domeniu, care este comportamentul consumatorului acestei industrii si cum raspunzi asteptarilor lui.

Andreea Toloaca, Marketing Manager, Orkla Foods Romania va face schimb cu Ionut Gheorghe, Director de Marketing la Dacia & Renault.

“Mi se pare un schimb inedit, refreshing, provocator. Ma astept sa schimbam idei, sa  vedem alte perspective, sa invat ceva nou, sa cunosc oameni noi”, spune Andreea Toloaca.  

Si Ionut Gheorghe asteapta  cu interes  sa interactioneze cu un domeniu necunoscut pentru el.

“Ambele organizatii avand  in portofoliu marci romanesti, sper sa reusim sa avansam impreuna catre o mai buna cunoastere a  profilului consumatorului roman”, ne-a declarat Ionut Gheorghe.

layout-marea-xtragere-img7201

Saptamana trecuta a avut loc extragerea echipelor de directori de marketing participanti la proiecul Biz Marketing Exchange, aflat in derulare pe parcursul lunii mai. Echipele reunite Biz, GMP si Telekom Romania au stabilit impreuna structura echipelor de marketing care isi schimba compania pentru o zi. Iata aici echipele. 

Fiecare participant in proiect va deveni “director de marketing pentru o zi” intr-o companie dintr-un domeniu diferit de cel in care activeaza. Va intalni directorul de marketing titular si echipa acestuia, vor lucra impreuna si vor discuta subiecte de marketing, organizare si branding.

Structura celorlalte echipe, precum si actualizari periodice privind etapele experimentului si echipele implicate vor fi anuntate in sectiunea speciala din site-ul Revistei Biz, lansata in cadrul proiectului: 

De asemenea, impresiile si concluziile acumulate in timpul experimentului vor fi prezentate pe larg in editia din luna iunie a revistei Biz, precum si in cadrul unei conferinte dedicate.

Biz Marketing Xchange este un experiment inovator in comunitatea de business din Romania realizat de echipa revistei Biz in parteneriat cu Telekom Romania, dupa o idee GMP Advertising.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: