Antreprenori Stiri

Cum transformi un brand în lovemark?

15 mart. 2017 2 min

Cum transformi un brand în lovemark?

Reading Time: 2 minute

Cum transformi un brand în lovemark? Cheia succesului este să creezi o echipă. Să poți să selectezi oamenii, sa îi ții lângă tine și să îți înțeleagă viziunea, crede Dragoș Petrescu, Președinte al City Grill Restaurants.

“La început visam să îmi pun brandul pe frontispiciul brandurilor mari, naționale sau internaționale (…) Apoi m-a gandit că trebuie să construiesc mai mult decât un brand, așa a apărut viziunea mea de a crea un lovemark”, a povestit Dragoș Petrescu, la AND Antreprenor.

Președintele City Grill Restaurants a arătat că experiența este esențială pentru un antreprenor. “Am încercat multe proiecte și în marea lor majoritate nu au reușit. Am vândut brânză în piață, am importat papuci, am fost francizor Shell, am încercat o franciză McDonald’s și nu am reușit”, a povestit Dragoș Petrescu despre începuturile sale ca antreprenor. 

“Nu mi-au ieșit toate afacerile, dar experiențele te ajută să reușești în domeniul potrivit și la timpul potrivit”, Dragoș Petrescu, Președinte, City Grill Restaurants.

Viziunea este foarte importantă în antreprenoriat, spune președintele City Grill Restaurants, care a mărturisit că motto-ul “Nimic nu este imposibil” l-a inspirat toată viața. “Condiția pentru a avea succes ca antreprenor este să crezi în ideea ta. Nu este vorbă goală când se spune că poți să reușești dacă ai viziune și pasiune și îți dai sufletul zi de zi pentru idea ta”, spune Dragoș Petrescu.

Prima oară când a avut succes, a fost în 1999, cu “La Mama”, își amintește Dragoș Petrescu și mărturisește că primul restaurant a fost deschis într-un loc unde avusese un magazin care nu mergea. În ’99, condițiile pentru a avea succes erau prețul și porția mare, spune antreprenorul, adăugând că acum condițiile s-au schimbat.

“Acum condițiile sunt altele și oamenii nu mai aleg restaurantul după preț sau portie, azi așteaptă de la un restaurat să aiba o experiență. Condițiile succesului se schimbă de la un an la altul”, spune Petrescu.

Dragoș Pentrescu este unul dintre cei mai cunoscuți și prolifici antreprenori români în domeniul restaurantelor, cu o experiență de 18 ani în domeniu. Are în portofoliu lanțurile City Grill, City Cafe, Trattoria Buongiorno și restaurantele Hanu’ Berarilor, Caru’ cu Bere, Pescaruș și Hanul lui Manuc, a cărui operare a preluat-o în 2015.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: