Cumparaturi pe puncte

Bancpost promoveaza cardurile de credit si programul de fidelizare asociat acestora printr-o noua campanie inedita, Puncte Oriunde.                     

Sub sloganul “Cumperi de toate, dar cate puncte primesti?”, campania aduce in atentia consumatorilor,  faptul ca, indiferent de ceea ce cumpara, utilizatorii cardurilor de credit Bancpost au o dubla satisfactie, data de bucuria unei noi achizitii si de beneficiile oferite la plata cu cardul propriu. Conceptul creativ a fost declinat in trei variante distincte, in care achizitia unei cravate, canapele sau girafe creaza premisele unui comic de situatie savuros, care evidentiaza mecanismul programului de loialitate „Puncte Oriunde”.

Astfel, in perioada mai-iunie 2014, consumatorii se pot informa despre avantajele cardurilor Bancpost prin intermediul spoturilor TV, comunicarii online, display-urilor indoor si outdoor, precum si al materialelor de comunicare din cadrul sucursalelor Bancpost, toate fiind dezvoltate de Lowe&Partners special pentru aceasta campanie.

 “Programul Puncte Oriunde vine sa ii motiveze si sa ii recompenseze pe clienti de fiecare data cand merg la cumparaturi: la orice plata cu cardul de credit Bancpost primesti ceva in plus, si anume puncte de loialitate, care iti returneaza o parte din banii cheltuiti, direct pe cardul tau. Dat fiind succesul inregistrat de campania de anul trecut, atunci cand dalmatienii si rochiile cu buline au convins multi consumatori sa aplice pentru cardurile noastre, anul acesta LOWE ne-a ajutat sa transmitem mai departe mesajul in acelasi mod creativ si prietenos”,  spune Stefania Cristescu, Head of Retail Banking Marketing, Bancpost.

Campania are si o puternica componenta online, astfel ca Lowe&Partners a dezvoltat diferite instrumente de social media si digital, precum micro-site, campanie de display banners, Facebook ads, dar si o aplicatie speciala de Facebook care urmeaza sa fie lansata luna aceasta.

“Campania de anul acesta reitereaza, intr-un stil simplu si direct, avantajele consumatorilor atunci cand utilizeaza cardul de credit Bancpost si articuleaza felul in care pot obtine mai multe beneficii atunci cand fac cumparaturi”, a declarat Manuela Gogu, Creative Director, Lowe&Partners.

 Echipa de creatie Lowe&Partners implicata in proiect a fost alcatuita din Manuela Gogu – Creative Director, Aura Sorescu Alboiu – Senior Copywriter, Laurentiu Dumbrava – Senior Art Director, Alina Nechita – Art Director, Maria Nagy – Copywriter si Nicoleta Grigoriu – DTP.

Partea de Client Service a fost asigurata de Lowe&Partners prin Cristina Popovici – Account Manager, Ana-Maria Smultea – Account Director, Elena Dospinescu – Digital Manager.

Spoturile TV au fost regizate de Constantin Popescu si produse de SAGA, cu ajutorul Ilincai Nanoveanu – Senior A/V Producer, Lowe&Partners.

Din partea Bancpost au participat la dezvoltarea proiectului Robert Zanescu – Marketing & Communication Manager, Stefania Cristescu – Head of Retail Banking Marketing si Roxana Vlad – Senior Marketing Project Manager.