Editorial

Curaj in pozitionare

3 iul. 2012 < 1 min

Curaj in pozitionare

Reading Time: < 1 minut

<p> Sa ai curaj. Sa fii diferit. Sa crezi in tine si in ideile tale. Suna a replici de film. Sau ca incurajarile parintilor. Multi dintre oamenii de afaceri de succes vorbesc despre cat de important a fost in cariera lor sa nu renunte, sa nu inchida businessul in care credeau, mai ales in momentele dificile.</p> <p>  </p> <p> Sa crezi in tine si sa iti apreciezi si sa-ti evidentiezi valorile in care crezi sunt ingrediente esentiale pentru reusita. Pentru ca nimeni nu te reprezinta mai bine si nu o sa faca in locul tau ce ai de facut. Iar ceea ce se va vedea intotdeauna ca diferenta intre ceea ce faci si ceilalti va fi exact personalitatea ta si ceea ce te face pe tine diferit. Este, practic, pozitionarea atat de cautata de antreprenori si manageri. Pozitionarea pe care atat de multi o vaneaza cu infrigurare alaturi de echipe de experti si consultanti.</p> <p>  </p> <p> Mesajul meu este, din nou, o pledoarie pentru curaj. Pentru ca nimic nu mai pare imposibil dupa ce a fost facut deja. Pentru ca, alaturi de creativitate, curajul si puterea de a te lupta pentru ideea ta, pentru tot ceea ce faci, te definesc si te ajuta sa invingi. Si sa-ti gasesti locul. Acel loc care este al tau si pe care nimeni nu ti-l poate lua niciodata</p>

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: