Marketing

Dan Virtopeanu conduce Breeze Mobile, o noua companie in cadrul Leo Burnett

30 oct. 2012 2 min

Dan Virtopeanu conduce Breeze Mobile, o noua companie in cadrul Leo Burnett

Reading Time: 2 minute

<p> Grupul Leo Burnett si-a extins serviciile in domeniul marketing-ului mobil si a lansat o noua companie, <a href=”http://www.breezemobile.ro”>Breeze Mobile</a>, condusa de Dan Virtopeanu.</p> <p>  </p> <p> Breeze Mobile isi propune sa comunice pe medii si instrumente mobile, avand ca principal obiectiv sa promoveze si sa integreze posibilitatile acestor tehnologii emergente in initiativele de comunicare ale companiilor. Serviciile Breeze Mobile acopera o gama extinsa de produse care pleaca din zona site-urilor mobile, a aplicatiilor si a activarilor punctuale, dar si dezvoltarea de mecanici de vanzare sau loializare prin mobil.</p> <p>  </p> <p> “Telefonul mobil are capacitatea de a inlocui mare parte din mediile actuale si, din acest punct de vedere, are o miza viitoare foarte mare in mixul de comunicare. Situatia este comparabila ca impact si importanta cu momentul aparitiei internetului in viata utilizatorului. A nu face comunicare pe mobil in anii urmatori are acelasi grad de probabilitate ca a renunta la internet”, explica premisele lansarii companiei Breeze Mobile, Stefan Iordache, COO al grupului Leo Burnett.  </p> <p>  </p> <p> “Filozofia care sta la baza acestei companii pune impreuna expertiza tehnica, capacitatile existente si experienta exceptionala in comunicarea si relatia cu oamenii. Din aceasta perspectiva, credem ca avem o pozitie privilegiata pe piata si ne dorim sa stabilim noi standarde cu produsele pe care le vom realiza”, a declarat Mugur Patrascu, asociat Breeze Mobile.</p> <p>  </p> <p> “Este foarte posibil ca in 2013, penetrarea telefoanelor inteligente sa ajunga la o cifra critica de peste 20%, iar utilizarea internetului mobil sa depaseasca 50%, intrecand numarul utilizatorilor de internet desktop. Tehnologiile noi sunt adoptate de mase cu rapiditate, un amanunt extrem de relevant in domeniul comunicarii, caci cei care au adoptat mai repede tehnologiile emergente au avut beneficii si randamente superioare celor care au urmat. Astfel, preconizam ca 2013 este anul in care piata locala de marketing mobil va depasi pragul de 10 milioane de Euro. Compania noastra isi propune sa ofere cat mai devreme acest suport si cunostinte pentru toti cei interesati, cei mai aproape de fenomen sau brandurile cu un public foarte tanar”, a adaugat Dan Virtopeanu, Managing Partner al Breeze Mobile.</p> <p>  </p> <p> Echipa condusa de Dan Virtopeanu reuneste oameni de comunicare cu specializari in servicii de strategie si creatie, dar si competente din zona de implementare si dezvoltare. Dan Virtopeanu are  o experienta de 15 ani in comunicarea pe mobil si tehnologii emergente, fiind in prezent unul dintre cei mai cunoscuti specialisti de pe piata locala. Este unul din pionierii marketingului mobil din Romania, implementand in premiera nationala diferite tipuri de campanii specifice mediului mobil. Fondator al Mobile Marketing Association Romania, acesta s-a implicat activ in educarea si dezvoltarea pietei locale prin seria de seminarii dedicate marketingului mobil inceputa in 2008.</p> <p>  </p> <p> Leo Burnett & Target, Starcom MediaVest, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks, 2 Parale, 8team si Breeze Mobile fac parte din grupul Leo Burnett. Din 1994 si pana in prezent, grupul si-a extins aria de expertiza prin companii specializate in creatie, media, relatii publice si comunicare digitala. Portofoliul de clienti al celor 8 companii insumeaza peste 100 de clienti locali si internationali pentru care creeaza povesti de succes.</p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: