De sapte ori Superbrands

Superbrands Romania lanseaza editia a 7-a a Programului Superbrands. Noul program Consumer Superbrands evalueaza performanta brandurilor de produse si servicii care se adreseaza direct segmentului consumatorului final, atat din perspectiva profesionistilor, cat si a consumatorilor.

Credit foto: © Stuart Miles | Dreamstime.com

Cercetare cantitativa de piata se va derula in perioada martie-aprilie 2015 o, cu scopul de a masura perceptia romanilor despre reputatia a mai mult de 700 de branduri prezente pe piata locala, fiind vizate acele branduri care se adreseaza consumatorului final.

Studiul se va desfasura online, pe un esantion de 1500 de respondenti.

Criteriile pe care consumatorii le iau in considerare la selectarea Superbrandurilor sunt: reputatie, incredere, calitate si diferentiere pe piata, considerate in toate programele din lume.

Pentru derularea cercetarii de piata, Superbrands Romania a ales sa continue parteneriatul inceput acum doi ani cu compania Ipsos, filiala locala a Ipsos Group.

Ipsos va derula pentru Superbrands Romania studiul de piata in urma caruia brandurile performante, conform criteriilor Superbrands, vor fi desemnate eligibile pentru statutul de Superbrands in Romania. Primele rezultate ale evolutiei programului vor fi anuntate in luna aprilie 2015.

Consiliul Superbrands cuprinde anul acesta 25 de nume marcante ale mediului de afaceri, profesionisti in administrarea afacerilor, marketing, comunicare, media, reprezantand diferite sectoare economice din Romania.

Organizatia Superbrands opereaza in peste 100 de tari ale lumii. In Romania a intrat in 2005 prin intermediul agentiei de comunicare strategica si relatii publice BDR Associates.

Programele derulate pana acum includ patru editii Consumer Superbrands (2006, 2010, 2012, 2014) si doua editii Business Superbrands (2007 si 2008).