Battle intre creativii David Droga si Alex Bogusky

Au imblanzit Lei la Cannes. Au batut la Tobe in Portoroz. Au plecat cu Clio-uri din orasul care nu doarme niciodata. Le-au dat peste nas cu ospitalitate britanicilor ce aveau prejudecatile la purtator. Gratie lor, creativilor romani, lumea si-a cunoscut primul cioban fluent in digital si Bucharest nu mai e sinonim cu Budapest. Recent, s-au apucat de scos culoarea rosu din televizoarele tuturor romanilor. 

Si, totusi, deseori sunt nevoiti sa-si exprime profunzimea in postari personale pe Facebook in loc s-o poata plasa in campanii. Cu clientii aproape, lipseste posibilitatea de a-i lasa masca cu potenta creativitatii. Credibilitatea proiectelor creative stagneaza, iar curajul publicitatii este intr-un loop din care nu mai vrea sa iasa.

Pentru ca se cere o resuscitare, in luna mai, intre 3 si 6, are loc FIBRA Awards, festivalul de creativitate organizat de IQads si sustinut de IAA si UAPR.

Si, pentru ca provocarea sa fie strasnica, IQads il vrea in capul juriului FIBRA pe cel mai tare creativ din lume. Asa a ajuns intre ciocanul si nicovala publicitatii: Alex Bogusky si David Droga. 

Dar ce faci cand cand masuratorile publicitare serioase nu ajuta? Raspuns: nu te iei in serios si faci un set de provocari cu specific local, extrase din viata reala, evaluate de romani. Si realizezi cel mai de amploare DM din istoria advertisingului modern.

Fara alte introduceri, bun venit la meciul prezidential derulat pe plaiuri mioritice, varianta video. Cei doi trebuie astfel sa se dueleze in cadrul unor probe cu specific loca: concurs de perpelit mici pe gratar, fotbal pe maidan, intrecere cu mandra noastra Dacie sau cu puterea pumnului.

Dupa ce a fost condus la diferenta de 2 puncte de Bogusky, Droga isi ia revansa si astazi egaleaza. Urmariti lupta pe site-ul campaniei: DROGAvsBOGUSKY.com.

Si, acum, iata-va intre doi posibili presedinti. Cine sa fie – Droga sau Bogusky?

Premiile FIBRA

Premiile FIBRA reprezinta un demers necesar pietei de comunicare pentru a seta nivelul profesionalismului si pentru a sustine dezvoltarea industriei de comunicare. Festivalul recunoaste si incurajeaza creativitatea locala.