Stiri Tech

Doi giganti au cresteri anuale de peste 50%

18 mai 2015 < 1 min

Doi giganti au cresteri anuale de peste 50%

Reading Time: < 1 minut

Google ramane cel mai mare furnizor global de spatii media, iar Facebook are cea mai mare crestere. Diferenta dintre Google si cel mai apropiat competitor se mareste semnificativ pe parcursul anului trecut, potrivit noului raport Top 30 Global Media Owners 2015, realizat de Zenith Optimedia, reteaua internationala de media din care face parte si Zenith Romania.

Beneficiind de cresterea vanzarilor telefoanelor inteligente si tabletelor, Google devine mult mai accesibil consumatorilor aflati in miscare, fiind deosebit de util celor interesati de compararea preturilor, permitandu-le sa caute informatii si sa vizualizeze continutul in orice loc si moment. Acest lucru a creat noi oportunitati de targetare prin ad display-uri, contribuind la cresterea business-ului Google.

Principalul beneficiar al tranzitiei catre zona de mobile a fost insa Facebook, care cunoaste cea mai rapida crestere in Top 30 Media Owners, veniturile sale crescand cu 63% pe parcursul anului trecut. Facebook a imbratisat în mod activ tehnologia mobila, cu scopul de a-si incuraja utilizatorii sa-l viziteze în mod regulat pe tot parcursul zilei, adaptand totodata si formatul reclamelor pentru a se incadra perfect in continutul feed-ului. Facebook este al 10-lea cel mai mare furnizor de spatii media din clasamentul nostru.

Si in Romania, cei doi jucatori din spatiul digital inregistreaza cresteri anuale de peste 50%, desi pozitiile intr-un posibil clasament local nu ar fi inca atat de sus ca in clasamentul global.

Echivalentul chinez al lui Google – Baidu – se situeaza pe locul 14 in acest top , inaintea rivalilor digitali Yahoo! (locul 18) si Microsoft (locul 21), inregistrand una dintre cele mai rapide cresteri (43% fata de anul anterior).

In cadrul topului exista 5 furnizori de digital exclusiv – Google, Facebook, Baidu, Yahoo si Microsoft, care au generat $71miliarde in venituri media, ceea ce reprezinta 68% din tot consumul global de publicitate la nivel mondial.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: