Doua premii la Rebrand 100 Global Awards pentru Bradient

catsLa editia din acest an a Rebrand 100, competitia globala ce acorda cele mai importante recunoasteri ale excelentei in reconstructie si design de brand, Brandient a castigat un premiu “Distinction” pentru rebrandingul COSR (Comitetul Olimpic si Sportiv Roman) si un premiu “Merit” pentru rebrandingul grupului pan-asiatic Interactive Group.

Rebrandingul COSR a fost premiat pentru solutia duala a identitatii: un logo corporate care este in armonie cu constrangerile tehnice ale simbolurilor Olimpice, si un simbol mai exuberant pentru Team Romania, cu o libertate mai mare de a exprima spiritul national.

cats2Premiul “Merit” a mers catre noua si moderna identitate vizuala creata pentru Interactive Group, puternicul integrator IT&C din Pakistan, in plina expansiune pan-asiatica. Identitatea ilustreaza puterea transformativa a tehnologiei, si in acelasi timp reflecta specificul cultural pakistanez.

“Am incercat dintotdeauna sa conferim brandurilor pentru care lucram maximum de valoare strategica si de design, spre beneficiul proprietarilor si stakeholder-ilor acestora, iar Rebrand 100 premiaza in mod special aceasta abordare holistica a brandingului”, a declarat Aneta Bogdan, Managing Partner, Brandient

Aceste premii vin in completarea aprecierii constante la Rebrand 100 pentru proiectele Brandient: astfel, au fost premiate in ultima decada brandurile TVR, Europharm si Smartree (2005), Domo si Savana (2007), Dedeman si CEC Bank (2009), Patria Credit (2011) si Bitdefender (2012) — rezultate care au condus in 2015 la includerea Brandient in Rebrand Hall of Fame pentru “excelenta globala in branding”.