Marketing Stiri

Echipa de aur

18 dec. 2014 2 min

Echipa de aur

Reading Time: 2 minute

Leo Burnett Group si BRD – Groupe Societe Generale au lansat campania “Exista aur in fiecare dintre noi”, menita sa inspire tinerele generatii de jucatoare de handbal.

Campania marcheaza totodata parteneriatul dintre BRD Groupe Societe Generale si Federatia Romana de Handbal.

Posterul campaniei a fost creat prin folosirea unei cerneli in care a fost amestecata pilitura din medaliile de aur castigate de echipa de handbal feminin a Romaniei, iar imaginea prezinta lotul de handbal feminin al Romaniei, care a castigat editia din 2014 a Campionatului Mondial de Handbal Feminin Under 18.

Campania include un film de making of, care ilustreaza modul in care a fost produsa seria limitata de postere. Imaginile evidentiaza atat pasiunea lotului de handbal feminin, exemplificata prin antrenamente dure, meciuri incrancenate si castiguri rasunatoare, cat si nevoia de a da mai departe valorile care reprezinta aceasta echipa, de la membrele senioare la tinerele generatii.

In cadrul campaniei, Cristina Laslo, Lorena Ostase si Bianca Bazaliu, parte din echipa de junioare care a castigat Campionatului Mondial de Handbal Feminin Under 18, editia din 2014, au vizitat redactiile publicatiilor centrale. Acestea au oferit jurnalistilor posterele reprezentative pentru conceptul “Exista aur in fiecare dintre noi”, in cadrul unei actiuni simbolice menite sa transmita pasiunea jucatoarelor si dorinta de a impartasi importanta castigului.

De asemenea, membrele echipei de handbal feminin a Romaniei au trimis aceste postere catre personalitatile care le-au servit drept inspiratie de-a lungul timpului si la cluburile de handbal unde se antreneaza junioarele care aspira la statutul de campioane.

Toate informatiile legate de aceasta initiativa au fost centralizate pe website-ul aurinfiecare.ro.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei:

Din partea Leo Burnett Group: Lorand Balint (Managing Director), Razvan Capanescu (Chief Creative Officer), Alexandru Pomana (Strategic Planning Senior), Razvan Ghilencea (Copywriter), Bianca Dumitrascu (Art Director), Mihai Mateescu (Web Designer), Alin Danila (Programator PHP), Sorin Deleanu (A/V Production Manager), Diana Alexa (Brand Comm Director), Victor Stroe (Planning Director), Razvan Pricop (Print Production Director), Laura Maricescu (PR Manager), Ruxandra Avram (PR Event Manager)

Din partea BRD Groupe Societe Generale: Mircea Tomescu (Brand & Comm Director) si Cosmina Frincu (CSR & Sponsorship manager)

Din partea Red Carpet Studio: Marius Samoila

Din partea Romania TV: Catalin Striblea

 

 

 

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: