Ediția franceză

Este cea mai laborioasă ediție Biz World dintre cele 7 realizate peste hotare. Am avut multe întâlniri într‑un oraș imens, în cea mai rece iarnă din Franța ultimilor ani, dar și o dorință nebună să le facem pe toate!

Francezii sunt conștienți de valoarea lor, de tradiția și per­formanța pe care o impun în domeniile în care excelează și nu acceptă ușor întâlniri. Am avut însă argumente imbatabile: edițiile rea­lizate până acum la Bru­xelles, Londra, în SUA, Germania, Singapore și Austria, dar și distincția Red Dot Design Awards pentru Biz Singapore!

Mai mult, ne-am bucurat de recomandări importante din partea companiilor cu care colaborăm în țară și am reușit să intrăm cu succes în marile „imperii“ franțuzești. Am înregistrat chiar performanța să avem și câte cinci sau șase întâlniri și interviuri în același interval orar, iar la recomandarea Nespresso am avut acces în poate cel mai bine cotat restaurant din Paris! La Le Pre Catelan am avut onoarea să-l întâlnesc pe Frederic Anton, Chef cu 3 stele Michelin, Meilleur Ouvrier de France și Cavaler al Legiunii de Onoare!

Nu este ușor să realizezi astfel de întâlniri și ediții precum Biz World.  Fiecare țară este diferită, are particularități la care nu te gândești când planifici revista în redacție, dar toate, și în special Franța, ne-au adus multe satisfacții și bucurie. Atât colegilor mei, pe care i-am văzut încântați și radiind zi de zi, cât și mie.

Am adormit cu inima plină și zâmbind în fiecare seară. Este un sentiment minunat să vezi cum, cu fiecare întâlnire, cu feedback-ul colegilor și al interlocutorilor, se bifează planul de acasă, se conturează inca o ediție plină de informații și exclusivități, dar cel mai mult mi-a plăcut să monitorizez întâlnirile și să văd, ca dintr-un turn de control, că pentru această ediție franceză aveam în paralel interviuri în patru orașe din Franța și oameni peste tot prin Paris. Ai mei. Colegii mei!