Un an sub auspicii bune

Un an sub auspicii bune

Ultimii ani au fost ca un carusel. Plini de incercari si situatii imprevizibile, dar care au adus mult asteptata crestere a pietei. Daca in 2013 si 2014 piata crestea usor, dar nu se simtea o directie clara, lucrurile au inceput usor-usor sa se aseze si anul acesta am resimtit o normalitate. Atat in marile companii, cat si in cele medii

Excelenta in continut

Excelenta in continut

Daca m-ar fi intrebat cineva ce premiu mi-ar placea sa primesc, raspunsul ar fi inclus multe idei, dar n-as fi spus niciodata Premiul de Excelenta in Content Creation de la IAA. Motivul? Anii de antreprenoriat m-au determinat sa caut lucrurile importante si sa visez targetat. Am inteles ca nu ne putem lupta cu sanse egale cu trusturile sau brandurile internationale

Jocul cifrelor si al perceptiilor

Jocul cifrelor si al perceptiilor

Intr-o industrie a cuvintelor atent rostite, a imaginii frumos ambalate si mai putin a cifrelor, am propus un exercitiu care ia in calcul atat cifrele, cat si imaginea. Cifrele pentru ca suntem pe teritoriul de business, al unor afaceri. Imaginea pentru ca este o industrie care cu asta se ocupa. In plus, poti fi cel mai bun, daca nu esti

Performanta romaneasca in Rusia

Performanta romaneasca in Rusia

Sa fii cel mai bun nu este la indemana oricui. Pe langa dorinta de a creste si de a fi recunoscut, succesul se masoara intotdeauna si in timp. Iar daca uneori drumul spre varf este usor, sa te mentii acolo nu este doar o arta, ci un adevarat barometru care evidentiaza cat esti de bun. Asa gandesc si actioneaza cei

Excelenta in design

Excelenta in design

Cresti, inveti, lucrezi si demonstrezi ani si ani pentru a fi mai bun. Vrei recunoastere si iti doresti sa avansezi si sa arati celor din jur ce poti sa faci. Cauti diferentiatori si cea mai buna pozitionare si, desi stii ca va veni, recunoasterea nu-ti bate niciodata la usa cand o astepti. Ma numar printre antreprenorii norocosi care au reusit

Performanta si pasiune

Performanta si pasiune

Ma bucur de fiecare data cand intalnesc oameni cu pasiuni, manageri care inteleg importanta unui hobby si care aleg sa nu mearga pur si simplu acasa de la birou si sa doarma. Astazi, oboseala este cronica si reuseste sa fie prezenta in viata tuturor celor trecuti de 30 de ani. Cu atat mai mult ii admir si-i felicit pe cei

Redescoperirea identitatii

Redescoperirea identitatii

Brandurile si motivele romanesti nu reprezentau interes pentru nimeni in urma cu 6-7 ani. Din contra, produsele straine erau apreciate si tot ce era romanesc era desconsiderat. Am initiat atunci primul studiu al brandurilor romanesti care a reunit un Top 50 al celor mai puternice branduri. Imi amintesc cum toti interlocutorii ma intrebau curiosi daca exista 50 de astfel de

Prima comunitate a oamenilor de marketing

Prima comunitate a oamenilor de marketing

Am provocat zece dintre cei mai importanti directori de marketing din Romania sa-si schimbe, pentru o zi, compania in care lucreaza. Pornind de la ideea ca inovatia implica de cele mai multe ori o schimbare de perspectiva, echipa Biz a facilitat schimburi de experienta si discutii de marketing intre cativa dintre cei mai importanti jucatori din economia romaneasca. Fiecare participant

Social media de top

Social media de top

Noul ton pe care social media l-a impus in marketing si comunicare a schimbat strategia companiilor si a adus mai multa prospetime si actiune in domeniu. Daca pana in urma cu 6-7 ani companiile comunicau strict prin comunicate de presa si articole pe teme dedicate, de cand orice consumator poate comenta online despre exerienta sa cu un produs sau serviciu,

Noul divertisment

Noul divertisment

Cand am ales subiectul noului divertisment, am pornit discutii cu mai multe agentii de research pentru a afla cum isi petrec oamenii timpul liber. Am observat multe tendinte in comportamentul din ultimii ani al romanilor si ne asteptam sa identificam noi idei in raspunsurile de la agentii. Cu toate acestea, in topul distractiei ramane si in 2015 iesitul la gratar.