15 ani de Biz

15 ani de Biz

Afacerile nu sunt personale, sunt doar cifre, procente si strategii, sunt taieri radicale sau cresteri si scaderi spectaculoase – asa se scriau articolele de afaceri si aceasta realitate am pornit s-o schimbam, in urma cu 15 ani, cand am lansat revista Biz. Dar afacerile sunt personale. Totul e personal! De la oamenii care vin cu ideea si conduc echipe, pana

Primele 6 luni

Primele 6 luni

Planurile de inceput de an ne determina usor sa vizualizam saptamanile si lunile din prima jumatate de an. La fel si noi, in redactie, numaram timpul in editiile revistei si evenimentele pe care le organizam. Si, desi cand facem planul pentru primele 6 luni iulie pare departe, se pare ca in acest secol ne inselam cel mai des asupra timpului.

Dupa chipul si asemanarea ta

Dupa chipul si asemanarea ta

Cum niciodata doi oameni nu sunt la fel, nici doua businessuri nu pot fi construite si manageriate identic. Intotdeauna cand cauti un model, atunci cand vrei sa-l pui in practica il adaptezi la nevoile pietei si la rigorile personale. Iti pui amprenta in ce faci si incerci sa imbunatatesti pe cat posibil acolo unde crezi ca ar trebui adus ceva

Dincolo de stadioane

Dincolo de stadioane

Citind stirile si rapoartele privind organizarea Cupei Mondiale din Brazilia, nu pot sa nu-mi aduc aminte de finala Europa League din 2012, gazduita de Arena Nationala din Bucuresti. In lunile de dinaintea marelui meci, zeci de publicatii locale au acoperit etapele de pregatire a evenimentului, de la sumele nejustificat de mari cheltuite pentru construirea stadionului la invazia microbistilor spanioli si

Adevaratii campioni

Adevaratii campioni

Social media a reusit sa incante si sa cucereasca. Daca in urma cu multi ani comunicarea in acest mediu era un act de curaj, astazi toate companiile care se respecta comunica pe acest canal si au buget dedicat. Pe langa cei cuceriti si plini de incredere in social media sunt si cei dezamagiti, care au incercat “marea cu degetul” si,

Daca vrei, poti!

Daca vrei, poti!

Cand pleci la drum, chiar daca ai un plan verificat, trebuie sa fii pregatit pentru neprevazut. Cu gandul ca, indiferent ce se intampla, vei putea face ce ti-ai propus. Asa am pornit, la sfarsitul lunii ianuarie, in Germania, cu echipa de jurnalisti de la Biz. Cum ii stim, rigurosi si seriosi, germanii au onorat intalnirile, fara nicio exceptie, si au

Magia comunicarii

Magia comunicarii

<p> <strong>Dupa anii de glorie din deceniul trecut, industria de comunicare a inceput sa-si piarda din stralucire. In conditiile unor bugete mici, putini au mai reusit sa fie creativi, sa construiasca campanii frumoase si sa-i determine pe clienti sa-i recomande.</strong></p> <p>  </p> <p> Stim cu totii, nu e usor sa faci treaba cand totul in jur pare ca se destrama,

2014 este anul performantei

2014 este anul performantei

<p> <strong>Este anotimpul bilanturilor. Momentul cand tragem linie si reflectam la ce am facut, fiind pregatiti sa intampinam cu multe idei si estimari anul care vine. 2013 a fost un an mult mai greu decat ne-am asteptat. A ucis fara mila multe businessuri antreprenoriale, a perpetuat starea de criza de care ne dorim atat de mult sa scapam si a

Performanta contra curentului

Performanta contra curentului

Cand vezi o crestere a profitului cu 42% fata de anul precedent si un avans al cifrei de afaceri cu 29%, este greu de crezut ca vorbesti despre companii din Romania. Dar chiar ele se regasesc in aceste cifre. Desigur, nu toate, ci numai cele mai performante 50, conform topului realizat de Coface Romania pentru Biz.   Sa nu va

Lupta pentru supravietuire

Lupta pentru supravietuire

<p> <strong>Antreprenoriatul nu e usor. Nimic, de fapt, din tot acest demers nu este potrivit pentru oricine. De la momentul in care te gandesti si pana decizi sa incepi o afacere pe cont propriu, pana la hatisul in care esti obligat sa-ti desfasori activitatea zi de zi.</strong></p> <p>  </p> <p> Nimic nu iese din prima. Iar cand iti iese un