Se poate!

Se poate!

<p> <strong>Mereu ne comparam, ca popor, cu alte natii. Ne place sa ne plangem ca altii au avut conditii mai bune, istorie sau situatii economice mai avantajoase. Nu avem incredere in noi si,  asemeni ciobanilor din Miorita, preferam de multe ori moartea sigura. Trist. Si incredibil pentru zilele in care traim. Dar mai ales foarte dezavantajos.</strong></p> <p>  </p> <p> Si

Culoarea companiilor care fac

Culoarea companiilor care fac

<p> Verdele este noul negru. Spuneam acest lucru in 2007, cand lansam in premiera ziua de CSR de la Zilele Biz si o rubrica permanenta in revista dedicata CSR-ului de orice fel. Mediul parea a fi la momentul acela cel mai in voga domeniu din CSR, pentru ca era spectaculos, cu rezultate vizibile, cu notorietate mare si cu performante impresionante.</p>

Solutii fara sacrificiu

Solutii fara sacrificiu

<p> <strong>Sacrificiul a fost si este amprenta genetica si culturala a mai multor generatii. Fiecare a trebuit sa se jertfeasca pe altarul dezvoltarii pentru progres. Au fost si perioade, linistite si de crestere, in care sacrificiul nu parea a mai fi necesar. Dar criza a anulat linistea, iar consecintele au devenit pietre de moara pe umerii celor multi, care au

Un Biz, 3 proiecte

Un Biz, 3 proiecte

<p> <strong>Din ce in ce mai multa lume ne intreaba de unde ne inspiram. De unde luam toate ideile pe care le vedeti si le cititi in Biz. Raspunsul este acelasi: iubim ceea ce facem. Vrem sa demonstram ca se poate si ca, daca pui pasiune in ceea ce faci, nimic nu este imposibil. Iar aceasta atitudine s-a dovedit eficienta

Manageri sau antreprenori?

Manageri sau antreprenori?

<p> <strong>Dilema aceasta, desi pare veche de cand lumea, exista inca in zilele noastre si in companiile antreprenorilor romani. Unii investitori aleg sa-si conduca singuri businessurile, altii incearca si uneori reusesc sa-si aleaga cei mai buni manageri.</strong></p> <p>  </p> <p> Motivele? Degrevare de sarcini, eliberare, distantare de business sau increderea ca un manager scolit sau cu experienta in businessul cu

De la revolutia industriala la revolutia digitala

De la revolutia industriala la revolutia digitala

<p> <strong>Unii oameni isi cumpara branduri pentru ca asa este de bon ton. Le aleg pentru ca sunt la moda sau pur si simplu pentru ca asa “da bine in cercul lor de prieteni”. Nu acelasi lucru se intampla in cazul Burberry.</strong></p> <p>  </p> <p> Un brand iconic, chintesenta unui stil britanic rafinat pe parcursul a 156 de ani, Burberry

Think big

Think big

<p> <strong>Romanii au o vorba de duh care spune: “Sa te intinzi cat ti-e plapuma”. Este un indemn la prudenta, dar (prea) multi o interpreteaza ca pe un indemn “sa tina capul la cutie”, “sa mearga pe burta”, ca sa nu cumva sa supere pe cineva.</strong></p> <p>  </p> <p> Alaturi de Miorita, plapuma asta poate fi inca o piatra de

Cum am cucerit Londra

Cum am cucerit Londra

Am fost facuti sa fim jurnalisti. Am ales sa fim jurnalisti fara granite! Noi, membrii echipei Biz, ne numaram printre cei mai privilegiati oameni. Cred cu tarie ca avem o viata extraordinara. Sa traiesti facand ceea ce-ti place si sa poti ridica zi de zi propria stacheta, propunandu-ti sa fii si mai bun, este simplu: viata noastra de zi cu

Biz, la portile Londrei

Biz, la portile Londrei

<p> <strong>Am incheiat 2011 lucrand pana in ultima zi. La fel am inceput acest an, cu intalniri si proiecte inca din prima saptamana. Tuturor celor care se intreaba cum va fi 2012 le spun ca va fi un an de consolidare.</strong></p> <p>  </p> <p> Mai mult, organizarea este cuvantul de ordine al anului. Desi suntem abia la inceput, 2012 a

Anul Biz

Anul Biz

<p> <strong>A mai trecut un an. Unul foarte plin si, din punctul Biz de vedere, bun! Am ajuns din nou la momentul bilantului. Acela in care privim in urma la ce a fost bun si ce nu a iesit cum doream. La ce am facut, peste asteptari, dar si la ce ne-a placut cel mai mult!</strong></p> <p>  </p> <p> Contrar