Companii Stiri

eJobs își face o divizie de Employer Branding

19 oct. 2017 3 min

eJobs își face o divizie de Employer Branding

Reading Time: 3 minute
angajator angajat dreamstime s 56927025 1
© Burlesck | Dreamstime

Platforma de recrutare online eJobs lansează Brand Your HR, o divizie de business prin care va oferi servicii dedicate de Employer Branding angajatorilor din România.

eJobs susține companiile să își creeze și să-și promoveze eficient imaginea de angajator, cu obiectivul de a atrage candidați valoroși și relevanți, de a eficientiza procesul de recrutare și de a construi și reține o echipă puternică, arată compania, într-un comunicat de presă.

Pentru 2018, compania estimează venituri de jumătate de milion de euro din divizia Brand Your HR.

„Am construit acest business-unit pentru a pune sub o umbrelă comună toate serviciile pe care eJobs le va oferi companiilor, începând de astăzi, în direcția dezvoltării, consolidării și eficientizării proceselor de recrutare, fidelizare și retenție angajați. ‘Data-driven Employer Branding’ este eticheta sub care vom dezvolta toate proiectele noastre, folosind metodologii dezvoltate intern și know-how-ul specific, acumulat de eJobs în 18 ani de leadership pe piața recrutării online. Suntem convinși că abordarea noastră este rețeta cea mai sigură pentru a genera rezultate măsurabile pentru orice client interesat de cultivarea brandului său de angajator, declară Andrei Frunză, CEO eJobs Group.

Brandul companiei, decisiv în atragerea angajaților

Reputația companiei și brandul de angajator sunt printre principalii factori care determină preferința candidaților pentru o anumită companie. Peste jumătate dintre respondenții la un sondaj desfășurat recent de eJobs spun că iau în calcul cu prioritate aceste aspecte, alături de oportunitățile de dezvoltare profesională oferite de companie și de salariul și beneficiile acordate, atunci când iau decizia de a aplica la un job. Cu toate acestea, în prezent, doar 9% dintre companii investesc în programe prin care să-și dezvolte și să-și consolideze un brand atractiv de angajator în vederea eficientizării procesului de recrutare și retenție a angajaților, conform unui sondaj desfășurat de eJobs în rândul a 180 de companii de top din România.

„Brandul de angajator joacă un rol decisiv în atragerea și retenția angajaților, mai ales într-o piață în care diferențele salariale pentru poziții similare din companii diferite au devenit aproape infime. În plus, candidații încep să contextualizeze orice ofertă, analizând tot mai mulți factori, nu doar componenta financiară. Din sondajele pe care le desfășurăm periodic, am aflat că jumătate dintre angajații români nu ar schimba doar pentru bani un job care le place și îi face fericiți. Pe lângă posibilitățile de dezvoltare profesională sau alte beneficii, angajații încep să țină seama tot mai mult și de aspecte legate de reputația companiei, de cultura și valorile sale. Ca urmare, există încă în piață exemple de companii care în continuare nu reușesc să atragă angajați valoroși chiar dacă plusează cu până la +40% peste ofertele financiare similare din piață”, declară Andrei Frunză, CEO eJobs Group.

Astfel, Brand Your HR urmărește să sprijine companiile să-și creeze un brand puternic de angajator și să devină mai competitive pe piața resurselor umane. Prin noua divizie de business, eJobs va oferi o gamă integrată de servicii, precum audit și cercetare de brand, strategie și dezvoltare de brand de angajator, comunicare internă și externă de HR, employee engagement și dezvoltare sisteme de compensații și beneficii angajați, arată reprezentanții companiei. Toate aceste servicii stau la baza creșterii atractivității companiilor în rândul candidaților, atragerii unui număr mai ridicat de aplicanți relevanți, într-un timp mai scurt, și creșterii nivelului de retenție a angajaților în cadrul companiei.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: