eMAG: 2 milioane de produse la promoție, de Black Friday

eMAG estimează vânzări de 350 milioane de lei de Black Friday, eveniment pe care îl va organiza pe 17 noiembrie, a anunțat azi Iulian Stanciu, director executiv al retailer-ului online. Pentru ediția din acest an de BF, eMAG a pregătit 2 milioane de produse la promoție. La ediția de anul trecut, eMAG a vândut de Black Friday 800.000 de produse, încasând 301 milioane lei, a precizat Iulian Stanciu.

Compania a investit 10 milioane de euro în acest an, în echipamente și automatizări, 2,5 milioane de euro reprezentând investiția în servere, cloud și hosting.

În ceea ce privește livrările produselor cumpărate de Black Friday 2017, eMAG își propune să le livreze până la 29 noiembrie,  două treimi din  comenzi urmând a fi livrate în 5 zile, a promis Stanciu.

În ceea ce privește produsele speciale de Black Friday 2017 din oferta eMAG, printre acestea se află mașinile (cu prețuri de la 5.000 la 180.000 euro), aur (monezi si lingouri), motociclete, accesorii și bijuterii de lux, abonamente de telefonie, antichități, bilete de avion și pachete turistice, servicii medicale, bilete la diverse evenimente.

De asemenea, eMAG va avea în stoc pentru acest eveniment: 50.000 de televizoare, 25.000 de laptop-uri, 60.000 de smartphone-uri, 20.000 de frigidere, 150.000 de electrocasnice mici, 200.000 de produse fashion, 150.000 de jucări și jocuri 25.000 de anvelope etc.

Valorea totală a reducerilor aplicate pentru Black Friday 2017, la eMAG, este de 40 de milioane euro (inclusive market place). În 2016, această valorea a fost de aproximativ 35 milioane euro. Procentual, valorea medie a reducerilor aplicate produselor disponibile pentru Black Friday este de 34% , a precizat Iulian Stanciu.