Marketing

EROI, marca Ipsos Research

25 feb. 2014 2 min

EROI, marca Ipsos Research

Reading Time: 2 minute

Ipsos Research Romania a lansat homeofresearchers.ro, o platforma interactiva de cercetare calitativa, care  reuneste peste 100 de consumatori experti, selectati dintre cei mai creativi si informati participanti la studiile calitative realizate de Ipsos Research in ultimul an.

Numele oficial al comunitatii consumatorilor experti este EROI: Elita Respondentilor cu Opinii si Idei.

Prin noua platforma, cercetatorii de la Ipsos si comunitatea EROI-lor propun o noua abordare de cercetare care va ajuta clientii sa obtina profunzimea cu care s-au obisnuit de la cercetarea calitativa, cu beneficiul unui cost si al unui timp de executie scazut.

Platforma poate fi utilizata pentru o gama larga de intrebari si proiecte, de la testarea de stimuli de pe o zi pe alta (concept creativ, identitate vizuala, un nou layout de raft sau category management), pana la idei de inovatie de produs si monitorizarea obiceiurilor de cumparare. Homeofresearchers.ro este o comunitate sindicalizata aparuta din necesitatea de a ne adapta la nevoile si asteptarile clientilor si consumatorilor intr-o lume conectata social, indiferent de domeniul de activitate: FMCG, retail, pharma etc.

Activa din vara anului 2013, platforma a sustinut realizarea mai multor studii ad-hoc. Cel mai recent studiu, realizat de Ipsos Research pentru HBO Romania, a avut ca obiectiv principal evaluarea serialului romanesc productie proprie HBO “Ramai cu mine”.

Incantat de aceasta platforma de testare, unul dintre participantii la studiul HBO a spus: “Marturisesc ca este primul sondaj de genul asta la care particip cu entuziasm in fiecare zi. Am mai luat parte la sondaje, insa intrebarile deveneau monotone, ba chiar uneori parca aveau scopul de a te face ca este bine sa consideri cum spun organizatorii si ca orice parere a ta este gresita. Am imbratisat cu drag aceasta idee a platformei Ipsos si sper ca aceasta comunitate sa prospere”.

Ipsos Research Romania este parte a grupului francez Ipsos – locul 3 global intre companiile specializate in cercetare de marketing.

La nivel international, Grupul Ipsos este prezent in 86 de tari, compania operand sondaje online si offline pentru mai mult de 5.000 de clienti. In prezent, grupul Ipsos numara 16.000 de angajati permanenti si este listat la bursa din Paris.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: