Brandurile în era activismului

Brandurile în era activismului

Trăim în era marketingului cu rost, cu sens, cu obiective dincolo de cele financiare sau de awareness, iar brandurile care nu înțeleg acest lucru nu-și vor găsi locul în alegerile clienților actuali și viitori, a spus Gabriela Lungu, fondator WINGS Creative Leadership Lab, în deschiderea zilei de Media & Marketing de la Zilele Biz. “Mi se pare incredibil cum, pentru

Viitorul advertisingului: automatizarea

Viitorul advertisingului: automatizarea

Au trecut 21 de ani de la primul banner publicat online. Apărea pe site-ul hotwired.com și îi prezenta utilizatorului mesajul: „Ai dat vreodată click AICI?“ O săgeată indica următorul text: „O VEI FACE“. Bannerul făcea parte dintr-o campanie de prezentare a potențialului pe care îl are lumea digitală, derulată de AT&T. Text de Cătălin Emilian, director de țară RTB House

Edge, o noua agentie de performance marketing

Edge, o noua agentie de performance marketing

Compania 2Performant Network S.A., care detine si platforma 2Parale, lanseaza Edge, agentie full-service de performance marketing. Impreuna cu 2Parale si 2Performant, Edge este capabila sa livreze servicii complete de marketing bazat pe performanta, acoperind toate canalele online utilizate in comunicare si vanzari. Agentia se concentreaza pe o abordare integrata a serviciilor de performance – de la strategie, consultanta si analiza

Advertiserii neglijeaza multiscreening-ul

Advertiserii neglijeaza multiscreening-ul

Advertiserii romani ignora potentialul multiscreening-ului in comunicare, desi in tara noastra se inregistreaza cele mai mari procente in randul tarilor din regiune in ceea ce priveste procentul de multiscreening, arata  un studiu regional dezvoltat de MEC Studiul MEC Multiscreen a fost desfasurat pe un esantion de 5000 de persoane cu varste mai mari de 15 ani din cinci tari (Polonia,

Premii romanesti pe scena Cannes Lions

Premii romanesti pe scena Cannes Lions

McCann Erickson Romania, Geometry Global Bucharest si Publicis Bucuresti sunt agentiile din Romania care au urcat pana acum pe scena editiei din 2015 a festivalului Cannes Lions. McCann Erickson Romania a castigat pentru al cincilea an consecutiv premii la Cannes Lions. Astfel, la editia de anul acesta, McCann a castigat cu campaniile “Bunici de Duminica” si “Ghita Ciobanul”. Campania “Ghita

Un Effie mai eficient

Un Effie mai eficient

La Romanian Effie Awards, spre deosebire de restul tarilor din programul Effie, juratii nu discuta lucrarile intre ei. Este o decizie a comitetului local de organizare si asa functioneaza lucrurile an de an. Recomandarea lui Neal Davies, presedinte si CEO al Effie Worldwide, este ca pe viitor aceasta practica sa se schimbe. Editia de anul acesta a Romanian Effie Awards

Femeile dau click mai des pe reclame

Femeile dau click mai des pe reclame

Pe piata din Romania, femeile genereaza o rata de click mai mare decat barbatii in cazul campaniilor publicitare online, potrivit celui mai recent raport gemiusAdMonitor. Ponderea femeilor care interactioneaza cu bannerele este mai mare decat cea a barbatilor in Polonia, Estonia, Ungaria, Letonia, Lituania si Ucraina, in timp ce in Bulgaria, Croatia, Serbia si Slovenia barbatii dau click mai des.

Conversion intra si in offline

Conversion intra si in offline

Incepand cu luna martie, agentia de digital marketing Conversion isi extinde oferta de servicii incluzand si componenta de publicitate offline (TV, radio, presa, proiecte speciale OOH). Primii clienti pentru care Conversion va gestiona comunicarea integrata sunt eMAG, Flanco, Beraria H, OLX.ro si Autovit.ro. Echipa de media offline va fi coordonata de Lucia Gradisteanu, care vine la Conversion cu o experienta

Creativitatea la stramtoare

Creativitatea la stramtoare

Jucatorii globali din lumea advertisingului au gasit in Singapore cheia spre inima Asiei. Insa creativii de aici nu s-au multumit cu atat si au ambitii globale – accesand clipurile de mai jos, veti vedea ca au pornit deja pe acest drum. Lou Dela Pena (foto) nu e speriata de faptul ca agentia de publicitate cu 107 angajati pe care o

Leo Burnett Romania are un nou CCO

Leo Burnett Romania are un nou CCO

Razvan Capanaescu este noul Chief Creative Officer al Leo Burnett Group, pozitie anuntata simultan cu o o noua pozitionare a companiei: “advertising pentru era post-advertising”. In acest context, Leo Burnett Group isi reitereaza intentia de a creste din punct de vedere creativ si isi reafirma spiritul competitiv. “Leo Burnett este una dintre agentiile care au facut cu adevarat istorie in