Barometrul minților creative

Barometrul minților creative

45% dintre antreprenorii creativi plănuiesc să își extindă afacerile în următorul an, arată Barometrul Minților Creative, un studiu realizat de UniCredit Bank, împreună cu Exact Cercetare și Consultanță. Este primul studiu din România care își propune să facă o radiografie a antreprenoriatului în industriile creative. De altfel, potrivit unui alt studiu, elaborat de Ernst&Young, industriile creative au generat 700 miliarde de

Ziua Afacerii Tale 2017

Ziua Afacerii Tale 2017

Suntem înconjurați de afaceri, mai mici sau mai mari, de la locul de unde ne cumpărăm cafeaua dimineața, până la magazinul din colț sau patiseria acea care face numai bunătăți. Fiecare afacere joacă un rol important în cadrul comunităților și din acest motiv, METRO Cash & Carry România organizează cea de-a doua ediție a ”Ziua Afacerii Tale”. Această ediție a

5 to go lansează o campanie de susținere și promovare a antreprenoriatului local

5 to go lansează o campanie de susținere și promovare a antreprenoriatului local

5 to go lansează astăzi campania de susținere și promovare a antreprenoriatului local, “5togo. Made in RO.” Campania dorește să promoveze business-urile și antreprenorii locali ce au contribuit la dezvoltarea brand-ului românesc de succes, 5 to go, prin prisma colaborărilor strânse și a profilelor de business conexe. Campania “5 togo. Made in RO.” va promova atât funrnizori, distibuitori si producători

Afaceri în creștere la servicii financiare

Afaceri în creștere la servicii financiare

Pe o piaţă foarte fragmentată şi cu o competitivitate ridicată cum este cea a serviciilor financiare în România, Grupul TPG România a încheiat anul fiscal 2016 cu o cifră de afaceri care depăşeşte pragul unui milion de euro, însumând 4.937.664 lei, în creştere cu 5% faţă de anul 2015. Totodata, grupul TPG România a înregistrat, în anul 2016, şi un

Inovaţia de la idee la oportunitate de business

Inovaţia de la idee la oportunitate de business

Ai curaj să ieși din zona ta de confort și vino pe 10 aprilie la Biz Innovation Forum să afli mai multe despre noile tehnologii care te vor ajuta să te poziționezi înaintea competitorilor tăi!   Cloud, mobile, inteligență artificială și Internet of Things (Iot) nu mai sunt de mult niște necunoscute pentru cei care, ancorați fiind în realitatea de

Avocatul investitorilor francezi

Avocatul investitorilor francezi

Navigarea prin apele deseori tulburi ale legislației românești este o mare provocare pentru investitorii străini. De aceea, călăuza pe care și-o aleg este extrem de importantă. Avocatul Dana Gruia Dufaut și-a creat un business din reprezentarea juridică a companiilor franceze care investesc în România. Cabinetul de avocatură pe care îl conduce la București numără astăzi 12 avocați care, prin know

Furnizori de stări de bine

Furnizori de stări de bine

„Creatori de convivialitate“ sau, altfel spus, de stări de bine, compania franceză Pernod Ricard este una dintre cele mai importante din domeniul băuturilor alcoolice, fiind numărul doi la nivel global. Unul dintre cei responsabili de această activitate este un român, Corneliu Vîlsan, Operational Marketing Director pentru 51 de țări din zona Europa, Orientul Mijlociu, Africa, dar și America Latină.  Deși

Puterea florilor, în afaceri

Puterea florilor, în afaceri

Florile, oferite cel mai adesea persoanelor dragi, pot face diferența și într-o relație de afaceri. Aceasta este concluzia Oanei Lamba, designer floral cu peste 5 ani de experință și fondatoarea atelierului de desing floral Olla. Trimiterea unui aranjament floral unui client sau unui partener reprezintă o idee bună, care consolidează o relaţie de business. Florile trebuie, însă, să transmită mesajul

Descopera oportunitatile antreprenoriatului romanesc in 2016!

Descopera oportunitatile antreprenoriatului romanesc in 2016!

Fiecare antreprenor isi propune sa faca tot ce ii sta in putinta pentru a transforma afacerea pe care o conduce intr-una de succes. ADN Antreprenor este evenimentul care prezinta profilul antrepenorului roman si nisele in care s-au dezvoltat in ultimii 20 de ani afacerile antreprenoriale. In cadrul conferintei vor fi dezbatute si cele mai eficiente strategii de dezvoltare precum si

28 start-up-uri din Hubcelerator, in etapa de validare

28 start-up-uri din Hubcelerator, in etapa de validare

28 de start-up-uri romanesti participante la programul Hubcelerator organizat de Impact Hub Bucharest au intrat in etapa de validare a modelelor de business. Programul a inceput pe data de 5 octombrie si se deruleaza pe o perioada de 10 saptamani. Pana in prezent, programul s-a concentrat pe dezvoltarea modelului de afaceri pentru start-up-urile participante, pe redactarea unor planuri financiare si