Top 10 agentii care au lucrat cu bloggerii in 2015

Top 10 agentii care au lucrat cu bloggerii in 2015

In topul agentiilor care colaboreaza cel mai bine cu bloggeri se situeaza Golin, MSLGroup The Practice si McCann Group.   Clasament realizat pe baza unor interviuri realizate cu 80 de bloggeri.  Fiecare respondent a facut maximum 3 nominalizari, in ordinea importantei pe care a considerat-o.  Agentiile avand prima mentiune au fost punctate cu 12 puncte, cele cu a doua mentiune

Top bloggeri cu care colaboreaza agentiile si companiile

Top bloggeri cu care colaboreaza agentiile si companiile

In topul bloggerilor cu care colaboreaza agentiile si companiile conduce pentru al treilea an consecutiv Cristian China Birta. Chinezu este urmat de Victor Kapra si, pe locul trei, Diana Enciu si Alina Tanasa de la Fabulousmuses.net. Clasament realizate pe baza a 30 de interviuri cu agentii de comunicare Clasament pe baza unor punctaje acordate in ordinea mentionarii  12 puncte – prima

Jocul cifrelor si al perceptiilor

Jocul cifrelor si al perceptiilor

Intr-o industrie a cuvintelor atent rostite, a imaginii frumos ambalate si mai putin a cifrelor, am propus un exercitiu care ia in calcul atat cifrele, cat si imaginea. Cifrele pentru ca suntem pe teritoriul de business, al unor afaceri. Imaginea pentru ca este o industrie care cu asta se ocupa. In plus, poti fi cel mai bun, daca nu esti

Top agentii in relatia cu bloggerii in 2014

Top agentii in relatia cu bloggerii in 2014

Golin este pentru al doilea an consecutiv considerata agentia care stie cel mai bine sa comunice cu bloggerii romani. In fruntea clasamentului realizat de Biz in baza a 80 de interviuri cu bloggeri si prezentat in premiera la Social Media Summit Bucuresti se afla MSL Group The Practice si McCann Group*.              Cercetarea a pornit

Timp si bani in PR

Timp si bani in PR

<p> <strong>Pe o piata estimata la aproximativ 30 de milioane de euro, careia i se prezice un potential de crestere de cel putin 10% in 2013, am vrut sa aflam cum se impart bugetele in pr si care sunt resursele de Care agentiile au nevoie ca sa faca fata noilor exigentele industriei de comunicare.</strong></p> <p>  </p> <p> Timpul si banii