Alina Damaschin, în juriile D&AD Awards și New York Festivals

Alina Damaschin, în juriile D&AD Awards și New York Festivals

Alina Damaschin, Creative Leader și Managing Partner în cadrul Rogalski Damaschin Public Relations, va face parte în 2018 din juriul a două festivaluri internaționale: New York Festivals Advertising Awards și D&AD Awards. În cadrul New York Festivals Advertising Awards, ce își va desemna câștigătorii în luna mai a anului viitor, Alina Damaschin va face parte din Grand Jury, un juriu

Alina Damaschin, în juriul Cannes PR Lions

Alina Damaschin, în juriul Cannes PR Lions

Alina Damaschin, Creative Leader și Managing Partner în cadrul Rogalski Damaschin Public Relations, reprezintă anul acesta România în juriul Cannes PR Lions, a anunțat Cannes Lions România, reprezentanța locală a celebrului festival de creativitate. Este pentru a doua oară în cei zece ani de existență a agenției când un reprezentant al său este invitat să jurizeze în cadrul festivalului Cannes

Viitorul suna Goodvertising

Viitorul suna Goodvertising

<p> Despre goodvertising si viitorul brandurilor, intr-un interviu acordat de <a href=”http://www.thomaskolster.com”>Thomas Kolster</a>, autor al lucrarii <a href=”http://www.goodvertising.info”>Goodvertising</a>, fondator al agentiei <a href=”http://www.goodvertisingagency.com”>Goodvertising</a> si al platformei <a href=”http://www.wheregoodgrows.com”>WhereGoodGrows.com</a>.</p> <p>  </p> <p> <strong>Oamenii sunt din ce in ce mai interesati de branduri care dau ceva in schimb societatii. Ce crezi ca determina cel mai mult aceasta schimbare sociala? </strong></p> <p> Pe

Schimbare de actionariat si rebranding: Rogalski Damaschin Public Relations

Schimbare de actionariat si rebranding: Rogalski Damaschin Public Relations

<p> Actionarii Rogalski Grigoriu Public Relations au semnat un pact de optiune de cumparare, document prin care Eliza Rogalski si Alina Damaschin au optiunea de a cumpara de la Dragos Grigoriu, Corina Grigoriu si Florina Varzariu detinerile acestora integrale, sub conditia indeplinirii unor criterii de performanta financiara, in perioada ce urmeaza.</p> <p>  </p> <p> Pana la indeplinirea criteriilor de performanta

Moare PR-ul inteles ca Press Release

Moare PR-ul inteles ca Press Release

<p> <strong>Alina Damaschin este CEO al Rogalski Grigoriu</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong><br /> PR-ul nu moare, dar o data cu transformarea mediei si fragmentarea ei intr-o multime de canale, perspective si cu transparenta in comunicare impusa de webul 2.0, mor (sau ar trebui sa moara) anumite tactici traditionale de PR: mesaje generate intr-o singura directie, comunicate ce