Din culisele noii campanii Sissi

Din culisele noii campanii Sissi

Brandul de șuncă Sissi a lansat o nouă platformă de comunicare prin intermediul căreia consumatorii sunt încurajați să-și arate aprecierea față de persoanele dragi din viața lor. Această nouă umbrelă sub care brandul va comunica pornește de la rezultatele unui studiu realizat pe parcursul anului 2017 de către Caroli Foods Group, care arată că ”o femeie care se simte apreciată,

Mâncare cu notificare, inovație pe piața mezelurilor

Mâncare cu notificare, inovație pe piața mezelurilor

Salamul Semenic de la Caroli are o etichetă nouă, care reprezintă o premieră pe piața din România. Aceasta conține un cadran termosensibil, care indică temperatura optimă de păstrare a produsului: sub 8⁰ C.  Pentru toate produsele alimentare există o temperatură optimă la care să fie transportate, depozitate și păstrate, inscripționată pe eticheta produsului. Producătorul de mezeluri Caroli a făcut un