Barometrul minților creative

Barometrul minților creative

45% dintre antreprenorii creativi plănuiesc să își extindă afacerile în următorul an, arată Barometrul Minților Creative, un studiu realizat de UniCredit Bank, împreună cu Exact Cercetare și Consultanță. Este primul studiu din România care își propune să facă o radiografie a antreprenoriatului în industriile creative. De altfel, potrivit unui alt studiu, elaborat de Ernst&Young, industriile creative au generat 700 miliarde de

UniCredit Bank sprijină industriile creative

UniCredit Bank sprijină industriile creative

UniCredit Bank lansează Romanian Stories, o platformă de promovare a antreprenoriatului creativ, care va aduna poveștile minților creative din întreaga țară în trei secțiuni. Secţiunea „Poveștile noastre” include cele mai importante proiecte și evenimentele speciale susținute de UniCredit Bank. „Poveștile lor” este dedicată poveștilor de viață și de business ale antreprenorilor creativi din România, iar „Povestea ta” reprezintă locul în care alţi creativi

Un trofeu și multe experiențe

Un trofeu și multe experiențe

Cum a reușit echipa UniCredit Bank să aducă experiențe inedite pentru ediția din acest an a Trophy Tour am aflat de la Anca Ungureanu, director departament identitate și comunicare, UniCredit Bank. Care sunt beneficiile pentru brandul UniCredit rezultate din asocierea cu UEFA Champions League? Parteneriatul UniCredit cu UEFA Champions League este unul cu tradiție, de peste 7 ani deja, și

Trofeul campionilor

Trofeul campionilor

Cum a reușit UniCredit să transforme asocierea cu UEFA Champions League într-un puternic instrument de business și de branding printr-o strategie de marketing și comunicare perfect adaptată unei competiții sportive care aduce în prim-plan performanța și pasiunea. Am văzut prima oară trofeul Ligii Campionilor (Cupa Campionilor Europeni, cum se numea atunci) abia în mai 1986, la televizor, când Steaua București