GMP Advertising are un nou director executiv

GMP Advertising are un nou director executiv

Cristiana Belodan este, începând din această lună, noul Executive Director al GMP Advertising. Ea va coordona activitatea operațională a agenției, respectiv departamentele de client service, creație, strategie, producție și design & branding, iar împreună cu Felix Tătaru, fondatorul GMP Advertising, va asigura top managementul agenției.  Cu o experiență de peste 11 ani în comunicare, din care cinci în funcția de

Drumul spre leadership

Drumul spre leadership

La inceputul lunii mai, Andreea Nemens a preluat conducerea GMP Advertising, agentie fondata in urma cu 18 ani de Felix Tataru. In contextul acestei schimbari importante in cariera sa, a acceptat sa se prezinte intr-un material cu fotografii care-i ilustreaza doua din reperele care i-au modelat viata: fascinatia fata de lumea artei si pasiunea pentru idei frumoase in publicitate.   Spune

Schimbare in managementul GMP

Schimbare in managementul GMP

Incepand cu 1 mai, Andreea Nemens devine director general al GMP Advertising. Felix Tataru, fondatorul agentiei care a detinut aceasta functie pana acum, se retrage complet din management pentru a se dedica grupului GMP din pozitia de presedinte. In ultimii trei ani, Andreea Nemens a ocupat functia de director executiv al GMP, ocupandu-se de activitatea operationala a agentiei, adica departamentele

Performanta in echipa

Performanta in echipa

In cei trei ani de cand conduce operational GMP Advertising, Andreea Nemens si-a dorit sa construiasca o echipa care sa nu fie “a lui Messi”, ci “echipa Barcelonei”. Rezultatele din ultima perioada confirma ca planul i-a reusit.   Anul acesta, GMP Advertising a reusit performanta de a fi singura agentie din istoria Golden Drum recom­pensata de doua ori cu titlul de

Ambitii mari, relaxare pe masura

Ambitii mari, relaxare pe masura

In 2011, Ciucas se afla pe locul 8 in clasamentul dupa volumul marcilor de bere din Romania, dar avea ambitii mari. Trei ani mai tarziu, nu numai ca si-a atins obiectivele, dar le-a si intrecut. Cu aproximativ 20 de marci in competitie pentru atentia si buzunarele romanilor, piata berii este una dintre cele mai dinamice. Bugetele de advertising cheltuite plaseaza