Barometrul minților creative

Barometrul minților creative

45% dintre antreprenorii creativi plănuiesc să își extindă afacerile în următorul an, arată Barometrul Minților Creative, un studiu realizat de UniCredit Bank, împreună cu Exact Cercetare și Consultanță. Este primul studiu din România care își propune să facă o radiografie a antreprenoriatului în industriile creative. De altfel, potrivit unui alt studiu, elaborat de Ernst&Young, industriile creative au generat 700 miliarde de

Antreprenorii și crizele de imagine

Antreprenorii și crizele de imagine

Numărul antreprenorilor care s-au confruntat cu cel puțin o criză de imagine în ultimul an a crescut de la 60% în 2016 la 68% în 2017, arată un studiu GMP PR realizat împreună cu CITR Group. Majoritatea (60%) consideră că la baza unei crize stau problemele interne și deciziile de business, mai puțin social media (26%) sau produsul în sine

18 ani de business

18 ani de business

Antreprenori, manageri, consultanți, profesioniști au scris istorie în business și în paginile revistei Biz în ultimii 18 ani. Am promovat mereu oamenii pentru care businessul înseamnă performanță curată, bazată pe curaj, muncă, strategie și inovație. Și vom continua pe același drum. Pe coperta primei reviste Biz zâmbește un om de afaceri puțin cunoscut la acel moment în România în afara

Ziua Afacerii Tale 2017

Ziua Afacerii Tale 2017

Suntem înconjurați de afaceri, mai mici sau mai mari, de la locul de unde ne cumpărăm cafeaua dimineața, până la magazinul din colț sau patiseria acea care face numai bunătăți. Fiecare afacere joacă un rol important în cadrul comunităților și din acest motiv, METRO Cash & Carry România organizează cea de-a doua ediție a ”Ziua Afacerii Tale”. Această ediție a

Antreprenorii la școală

Antreprenorii la școală

Industriile creative generează venituri de circa 16 miliarde de euro anual în Berlin*. În România nu știm încă care este valoarea acestora, dar potențialul este uriaș. Aceasta este una dintre concluziile primei ediții a Academiei Minților Creative, programul de educație financiară și antreprenorială lansat de UniCredit Bank, care a avut loc la finalul lunii aprilie. 50 de minți creative, care au ca

Școală de business pentru mințile creative

Școală de business pentru mințile creative

Cei care au o idee de business îndrăzneață, dar nu știu cum să o transforme într-o afacere de succes sunt oamenii pentru care UniCredit  Bank a creat Academia Minților Creative. Pentru ei și pentru antreprenorii aflați la început de drum, cărora le-ar prinde bine puțin ghidaj, pe căile întortocheate ale mediului de business românesc. Academia Minților Creative este o altfel

Premieră în designul românesc

Premieră în designul românesc

Camelia Șucu și Genoveva Hossu lansează, în această lună, cinci showroomuri în București și Cluj-Napoca, spații destinate industriei de design interior din România: showroomurile ClassIN, Natuzzi Italia și Natuzzi Editions. Spațiile găzduiesc colecții impresionante de mobilier și accesorii de interior, cu semnătura a peste 600 de furnizori, din game diferite de preț. În plus, apare și în această industrie tendința

Ultimele zile de înscrieri la Brandathlon 2016

Ultimele zile de înscrieri la Brandathlon 2016

Până pe 15 septembrie, antreprenorii își pot înscrie brandul în Brandathlon, competiția care oferă un proiect de branding în valoare de 10.000 de euro, dezvoltat de agenția Inoveo. Jurizarea brandurilor va fi realizată de către specialiști din domenii variate precum marketing, comunicare, domeniul financiar și branding,  pentru a putea identifica cel mai atractiv și promițător proiect înscris. Dintre membrii juriului

Idei de afaceri care schimba lumea

Idei de afaceri care schimba lumea

Acceleratorul de startupuri Impact Startup Factory, realizat de Impact Hub Bucharest in parteneriat cu Impact Hub Zürich, a debutat la Bucuresti si Cluj-Napoca cu un bootcamp intensiv de trei zile. Cu ajutorul unor traininguri si sesiuni de mentorat, participantii au pus bazele planurilor lor de business si au incercat sa convinga juriul alcatuit din antreprenori de succes ca ideea lor

Cum vad IMM-urile mediul economic

Cum vad IMM-urile mediul economic

Aproape 14% dintre IMM-uri gasesc evolutia mediului economic din Romania favorabil afacerilor, iar 48,27% din IMM-uri o apreciaza neutra, a aratat Ovidiu Nicolescu, presedinte de onoare al Consiliului National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR), la conferinta de lansare a celei de-a XIV-a editii a “Cartei Albe a IMM-urilor din Romania 2016”. Ovidiu Nicolescu a precizat ca