evian x CHIARA FERRAGNI, în ediție limitată

evian x CHIARA FERRAGNI, în ediție limitată

evian și Chiara Ferragni lansează anul acesta o nouă ediție limitată ce va fi disponibilă în varianta unui recipient de sticlă (75cl). Noua sticlă este disponibilă la nivel global, în hotelurile, cafenelele și restaurantele selecționate, cât și la comercianți, începând cu luna octombrie 2017. În România noua sticlă va fi disponibilă prin importatorul exclusiv B.D.G. Imort și online pe www.beicevrei.ro.

Aqua Carpatica, niciun compromis privind puritatea

Aqua Carpatica, niciun compromis privind puritatea

Apa minerală Aqua Carpatica este perfect pură. Compania și-a supus produsele unor analize de laborator privind puritatea, întocmite de către Direcția de Sănătate Publică (DSP) Suceava, în conformitate cu toate rigorile legislative. Potrivit testului, valoarea conținutului de germeni este zero (absent).   Prin testarea microbiologică a apelor pe care le comercializează, compania urmărește să contrazică zvonurile răspândite în presă, potrivit cărora

Zizin da din nou cu pace

Zizin da din nou cu pace

Cea mai noua campanie semnata Zizin, Lowe si BPN anunta deschiderea oficiala a vanatorii de premii menite sa aduca echilibrul in familie. Continuand comunicarea de anul trecut, brandul Zizin sustine inca o data pacea in cuplu si ne indeamna sa nu cadem prada micilor conflicte, nici macar de Sarbatori. Ideea care sta la baza noii campanii Zizin, sub semnatura Lowe

Advanced Ideas “infioara simturile”

Advanced Ideas “infioara simturile”

Agentia de digital Advanced Ideas creeaza noul website de brand al Apei Bucovina, ce se aliniaza noii directii de comunicare a companiei. Campania actuala a brandului Apa Bucovina pune accent pe experienta intensa la nivel senzorial a consumatorului, o apa minerala naturala plina de efervescenta, ce urmareste sa imbunatateasca experienta utilizatorului in mediul online. Comparativ cu vechea versiune a website-ului,

Investitii marca Rio Bucovina

Investitii marca Rio Bucovina

<p> Rio Bucovina a investit peste 4 milioane de euro in fabrica de la Vatra Dornei. Banii au fost alocati pentru cresterea si modernizarea capacitatii de productie, in tehnologie si in eficientizarea distributiei, precum si in dezvoltarea inovatiilor la nivel de produs.</p> <p>  </p> <p> Ca urmare a acestor investitii, in acest moment Rio Bucovina este prima companie din Romania