AQUA Carpatica, de acum și în versiunea Kids

AQUA Carpatica, de acum și în versiunea Kids

Brandul de apă minerală naturală AQUA Carpatica, deținut de Carpathian Springs SA, o companie membră a VALVIS Holding din anul 2005, a lansat AQUA Carpatica Kids. Noua sticlă are un design special creat pentru copii, cu un dop care curge doar atunci când bei și le permite celor mici să se hidrateze singuri. Acest nou produs, cu un design special

Aqua Carpatica, niciun compromis privind puritatea

Aqua Carpatica, niciun compromis privind puritatea

Apa minerală Aqua Carpatica este perfect pură. Compania și-a supus produsele unor analize de laborator privind puritatea, întocmite de către Direcția de Sănătate Publică (DSP) Suceava, în conformitate cu toate rigorile legislative. Potrivit testului, valoarea conținutului de germeni este zero (absent).   Prin testarea microbiologică a apelor pe care le comercializează, compania urmărește să contrazică zvonurile răspândite în presă, potrivit cărora

Campania Testul Purității, premiată la D&AD

Campania Testul Purității, premiată la D&AD

Campania “Testul Purității” AQUA Carpatica, dezvoltată de Cohn&Jansen JWT pentru Valvis Holding a fost recompensată de fundația americană D&AD, cu premiul “White Pencil” la categoria Comunicare&Interacțiune. Concursul  D&AD Impact premiază  ideile creative care au o influență reală și care contribuie la un viitor mai bun, mai frumos și sustenabil. Acesta nu a fost singurul premiu cu care a fost distinsă

Premiile FIBRA si-au ales castigatorii

Premiile FIBRA si-au ales castigatorii

Agentia Anului 2016 la prima editie a festivalului local de creativitate Premiile FIBRA a fost desemnata McCann Worldgroup Romania. Agentia avut 32 de nominalizari si a castigat 26 de premii  cu campanii dezvoltate pentru: Vodafone, Coca-Cola, KFC, Paul, Pizza Hut, 7 Seri, Fundatia Renasterea, Untold, Cif, Rom Autentic. Proiectul ales de juriul international al competitiei, prezidat de Kevin Brady, Executive Creative Director

Antreprenoriat – Jean Valvis

Antreprenoriat – Jean Valvis

Elvetian de origine greaca, antreprenorul Jean Valvis este creatorul brandurilor Dorna, La Dorna si Aqua Carpatica. In vara anului trecut, Aqua Carpatica a intrat pe piata americana, devenind singurul brand de apa din Romania avizat conform standardelor si omologat pe piata SUA. Apa minerala romaneasca nu ajunge insa doar in SUA, ci si in Marea Britanie, Japonia, China, tarile Golfului,

Grupul Valvis a primit finantare de 28 milioane de euro

Grupul Valvis a primit finantare de 28 milioane de euro

UniCredit Tiriac Bank si grupul Valvis au finalizat negocierile privind acordarea unei finantari in valoare totala de 28 milioane de euro pentru sustinerea activitatii curente a grupului si refinantarea investitiilor realizate in ultimii ani. Grupul Valvis desfasoara operatiuni in domeniul apelor minerale, agriculturii si productiei de energie regenerabila, prin intermediul companiilor Carpathian Springs (care imbuteliaza Aqua Carpatica), Valvis Holding Distribution,

Aqua Carpatica testeaza puritatea pe piata SUA

Aqua Carpatica testeaza puritatea pe piata SUA

Noua etapa de dezvoltare a brandului Aqua Carpatica s-a concretizat printr-o serie de contracte de export ferme ce sunt deja in derulare cu numeroase tari ale lumii: SUA, Marea Britanie (lantul de magazine Whole Foods), Japonia (lantul Metro Cash& Carry), China, toate tarile Golfului (Emiratele Arabe Unite, Qatar, Kuvait, Regatul Bahrain, Regatul Arabiei Saudite, Sultanatul Oman), Rusia, Moldova, Germania, Ungaria.

Din culisele unei campanii premiate

Din culisele unei campanii premiate

Pentru ca dincolo de premii si prestigiul aferent, festivalurile ar trebui sa fie si experiente de invatare, am ales un studiu de caz – campania brandului Aqua Carpatica “Testul Puritatii”, castigatoare la Effie anul acesta pentru a-i decripta mecanismele si a vedea cum acesteea au functionat si mai ales cu ce rezultate. Aqua Carpatica a castigat Grand Effie, Gold Effie

Biz 261

Biz 261

Misiunea lui Valvis. Un elvetian nascut in Grecia vrea sa cucereasca lumea cu un produs romanesc. Jean Valvis crede ca AQUA Carpatica poate deveni primul brand international premium al Romaniei si nu se va lasa pana cand nu va reusi acest lucru.