Bancpost lansează “Țara ta, Tradiția ta”

Bancpost lansează “Țara ta, Tradiția ta”

Bancpost lansează o amplă campanie de educație culturală – „Țara ta, Tradiția ta”, ce are ca principal obiectiv promovarea în rândul elevilor, profesorilor și părinților a valorilor din România incluse în patrimoniul UNESCO. “Programul are loc în perioada Octombrie – Noiembrie 2017, în rândul elevilor din clasele V-VIII din Școlile din București, și își propune să familiarizeze peste 4.000 de

Bancpost donează 10.000 euro pentru “Cumințenia Pământului”

Bancpost donează 10.000 euro pentru “Cumințenia Pământului”

Bancpost se alătură subscripției naționale inițiată de Guvernul României și Ministerul Culturii pentru achiziția operei „Cumințenia Pământului”, cu o donație de 10.000 de euro. “<Cumințenia Pământului> este o operă valoroasă și un simbol național al moștenirii culturale. Aducerea în patrimoniu public a acestei sculpturi se poate poate face printr-un demers comun, la care Bancpost a aderat și pe care îl

Echipa, partener si inspiratie in comunicarea cu clientul

Echipa, partener si inspiratie in comunicarea cu clientul

Bancpost a lansat in 2015 campania de imagine “Te vedem asa cum esti tu” si un slogan foarte sugestiv: “Bancpost. Banca ta. Si a ta. Si a ta”. Comunicarea directa cu clientii intr-o piata bancara intens concurentiala a reusit sa se impuna rapid in piata. Comunicarea bancii se diferentiaza prin abordarea personalizata si directa cu fiecare client in parte, spune