BT şi OTP Bank România finanțează Vox Technology Park

BT şi OTP Bank România finanțează Vox Technology Park

Banca Transilvania (BT) şi OTP Bank România sunt partenerii financiari ai VOX Technology Park, complex de birouri şi hub de afaceri cu un concept de ultimă generație, singura clădire de birouri din Europa în care accesul va fi prin identificare biometrică. Acesta este dezvoltat de Werk Property Group şi va fi deschis în Timişoara la finalul acestui an. Finanțarea constă

Lansarea primului hub dedicat industriilor creative

Lansarea primului hub dedicat industriilor creative

Ieri, 2 martie 2017, s-a lansat Talent Garden București (TAG Bucharest), primul spațiu de co-working dedicat exclusiv industriilor creative. TAG București și-a deschis în mod oficial porțile către freelanceri, start-up-uri sau companii care vor să fie în contact permanent cu aceștia. Proiectul a fost inițiat de Asociația Freelancerilor și realizat în parteneriat cu rețeaua internațională de hub-uri Talent Garden și

BT Mic ajută afacerile să crească

BT Mic ajută afacerile să crească

Grupul Financiar Banca Transilvania lansează BT Mic, companie dedicată finanțării afacerilor mici. Acest start-up completează rolul BT de susținere a antreprenorilor din România, iar segmentarea clienților companii la Banca Transilvania este acum următoarea: micro, IMM, clienți corporativi şi mari clienți corporativi, anunță grupul, într-un comunicat de presă. Prin BT Mic sunt acordate finanțări antreprenorilor care au o cifră de afaceri

BT, interesată de noi achiziții

BT, interesată de noi achiziții

Horia Ciorcilă, preşedintele Consiliului de Administrație al Băncii Transilvania (BT), declară că banca este interesată de noi achiziții în contextul consolidării pieței locale, după ce în 2015 a cumpărat Volksbank. “Cred că procesul de consolidare a pieței va continua şi suntem deschişi şi interesați de eventuale achiziții, dar orice decizie de acest tip va fi rațională, va trebui să facă

Cresterea economică se temperează

Cresterea economică se temperează

Institutul Național de Statistică (INS) a revizuit în jos creșterea economică din primele nouă luni ale anului trecut – la 4,8%, față de 4,9%, în varianta provizorie anterioară.  Pentru al treilea trimestru al anului trecut, cifrele privind creșterea economică au fost reduse de la 4,4% la 4,3%. INS a revizuit în scădere datele privind ritmul PIB din T3 2016, pe

Convergența europeană, dependentă de noi reforme

Convergența europeană, dependentă de noi reforme

România a fost campioana procesului de convergență economică europeană reală în perioada 1995-2015, din perspectiva indicatorului PIB/locuitor. Astfel, indicatorul PIB/locuitor, ajustat la paritatea puterii de cumpărare și exprimat ca pondere din media Zonei Euro a crescut cu aproximativ 90% în România ultimelor două decenii, dinamică influențată și de nivelul redus de la care s-a pornit (29% în 1995), arată Andrei

Platformă online dedicată medicilor întreprinzători

Platformă online dedicată medicilor întreprinzători

Banca Transilvania (BT), prin Divizia Pentru Medici (DPM), lansează prima platformă integrată dedicată medicilor întreprinzători, www.diviziapentrumedici.ro, pentru ca aceştia să aibă mai mult timp pentru familia şi pasiunile lor. Selectând specialitatea medicală pe care o au, medicii găsesc pe site informații personalizate necesare activităților profesionale şi personale, pot aplica pentru produse BT şi pot beneficia de consultanță din partea a

BT lanseaza Banksylvania

BT lanseaza Banksylvania

Banca Transilvania (BT) lansează primul festival de shopping bancar din România: Banksylvania. Acesta are loc în perioada 22-24 noiembrie şi înseamnă oferte de produse online, dedicate clienţilor BT şi celor care doresc să devină clienți ai băncii. Banksylvania face parte din conceptul de „shopping bancar” lansat în 2014 în premiera pe piaţa din România, de Banca Transilvania. Acesta cuprinde, de

Lecții de business: Omer Tetik, Banca Transilvania

Lecții de business: Omer Tetik, Banca Transilvania

Personal şi profesional: Găseşte căi prin care să ieşi din zona de confort. „The magic“ e în afara acestei zone. Management: Renunță la ideea de a găsi răspunsuri la toate întrebările, dar fii pregătit să pui întrebările corecte. Nimeni nu se aşteaptă să rezolvi toate pro­blemele, însă oamenii au nevoie de sprijin, de îndrumare. Banking: Gândeşte‑te la impactul social al

Banca Transilvania are o nouă identitate de brand

Banca Transilvania are o nouă identitate de brand

Banca Transilvania are o nouă identitate de brand, asociată cu România, sigla BT fiind redesenată cu o paletă cromatică mai bogată: galben, roşu şi albastru. Banca Transilvania are o nouă identitate de brand, care exprimă ideea de România, modernitate, respect şi energie, valori cu care BT se identifică, arata banca, într-un comunicat de presă. Este al doilea rebranding din istoria