Plăți contactless în mijloacele de transport public

Plăți contactless în mijloacele de transport public

Banca Comercială Română, în parteneriat cu Global Payments și Tursib și în colaborare cu Telekom Romania, a implementat o soluție de plată contactless a călătoriilor direct în mijloacele de transport din Sibiu. Începând din această săptămână, toate mijloacele de transport ale societății locale de transport, Tursib, dispun de câte două validatoare de plată, prin care oricine își poate achita călătoria

Baia Mare, Capitala Tineretului din România

Baia Mare, Capitala Tineretului din România

Municipiul Baia Mare și Federația Organizațiilor Neguvernamentale de Tineret din Maramureș, împreună cu Guvernanța pentru Capitala Tineretului din România, formată din Consiliul Tineretului din România (CTR), Federația Tinerilor din Cluj (FTR), Grupul PONT și Banca Comercială Română (BCR), au semnat  acordul de purtare a titlului Capitala Tineretului din România de către municipiul Baia Mare, în cadrul unui eveniment special dedicat

Școala de bani pe roți a ajuns la peste 6.000 de elevi

Școala de bani pe roți a ajuns la peste 6.000 de elevi

Peste 400 de ateliere de educație financiară au fost susținute până acum în cadrul programului Școala de bani pe roți, în timp ce pentru 2018 sunt estimate peste 500. Cel mai extins program național de educație financiară pentru copii, Școala de bani pe roți, a încheiat anul trecut cu opt orașe parcurse de la sud spre nord, peste 6000 de

BCR transformă 28 de sucursale în unități cashless

BCR transformă 28 de sucursale în unități cashless

Banca Comercială Română (BCR) continuă procesul de modernizare și transformă 28 de sucursale din întreaga țară în unități cashless, alte 58 vor fi complet optimizate, iar banca va deschide încă 7 noi agenții. Procesul de modernizare a rețelei de unități BCR marchează la 4 ianuarie 2018 o nouă fază, odată cu transformarea a 28 de sucursale bancare din întreaga țară

Patreneriat COSR și BCR pentru Jocurile Olimpice

Patreneriat COSR și BCR pentru Jocurile Olimpice

Comitetul Olimpic și Sportiv Român (COSR) și Banca Comercială Română (BCR) au semnat un parteneriat pentru sprijinirea performanței sportive și dezvoltarea educației prin sport în România. Parteneriatul dintre BCR și COSR a fost marcat, în cadrul unui eveniment oficial, la care au participat  Sergiu Manea, CEO BCR, Mihai Covaliu, președinte COSR, sportivi ai loturilor olimpice, precum și nume legendare ale

BCR, profit net de 560 mil lei

BCR, profit net de 560 mil lei

Banca Comercială Română (BCR) a obţinut în primele nouă luni din 2017 un profit net de 559,8 milioane LEI (123,0 milioane EUR). Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, se consemnează o scădere determinată, în principal, de efectul de bază rezultat din reluări substanţiale de provizioane de risc și din înregistrarea unor venituri consistente din vânzarea unor participații în primele

BCR și BRD – credit de 23 mil euro pentru Caroli Foods Grup

BCR și BRD – credit de 23 mil euro pentru Caroli Foods Grup

Banca Comercială Română (BCR) și BRD Groupe Societe Generale (BRD) susțin dezvoltarea Caroli Foods Grup, printr-o facilitate de credit sindicalizată în valoare de 23 de milioane de euro. Creditul a fost acordat pentru extinderea facilităților de producție și achiziția de noi echipamente. În cadrul acestei facilitați de credit, BCR are rolul de Coordonator, Aranjor Principal Mandat și Agent de Documentație,

Contracte de credit, rescrise pe înțelesul tuturor

Contracte de credit, rescrise pe înțelesul tuturor

Contractele de credit BCR au fost rescrise pe înțelesul tuturor de Simona Tache, Vlad Petreanu și Ioan T. Morar. Banca Comercială Română (BCR) a lansat astăzi o variantă inedită a contractelor destinate persoanelor fizice care vor să obțină un credit de consum, un card de credit și un credit imobiliar ipotecar. Fiecare din textele semnate de celebrii Simona Tache (creditul

Alternative la Prima Casă

Alternative la Prima Casă

Chirie sau rată? Pentru mulți, răspunsul la această întrebare a fost un credit prin programul Prima Casa, în cadrul căruia rata lunară era la nivelul chiriei. Ce faci însă când plafonul alocat programului se epuizează? Anul acesta, interesul pentru programul guvernamental a fost amplificat de discuțiile pe marginea Legii privind darea în plată, perioadă în care băncile au crescut avansul

Brand Finance: Dacia, cel mai valoros brand românesc

Brand Finance: Dacia, cel mai valoros brand românesc

Brandul auto Dacia este cel mai valoros brand românesc în 2017 și singurul care depășește un miliard de euro, potrivit Brand Finance România 50. Dacia a fost lansat în 1986, iar preluarea de către Renault în 1999 a marcat un reviriment al brandului. Astăzi Dacia este al doilea brand din portofoliul Renault ca vânzări, cu 90% din producție vândută în