Oxygen continuă campania de loializare sub conceptul „Meriți ce-i mai bun”pentru Vodafone
Sub conceptul „Meriți ce-i mai bun”, Oxygen semnează o nouă campanie de loializare pentru Vodafone România, cu accent pe diversele tipologii...
Sub conceptul „Meriți ce-i mai bun”, Oxygen semnează o nouă campanie de loializare pentru Vodafone România, cu accent pe diversele tipologii...
NN a plătit clienților de asigurări și participanților la fondurile de pensii private administrate beneficii totale de 444 de milioane de...
Agenția de PR MSL The Practice, parte din Publicis Groupe România, și platforma de recrutare eJobs Romania au lansat studiul Ce...
Vodafone România anunță oferta EasyTech a verii care include gadgeturile și smartphone-urile momentului, noul produs Wi-Fi Oriunde, disponibil exclusiv la Vodafone,...
Deși nu reprezintă principalul criteriu pe care îl au în vedere atunci când aleg să accepte un job nou, structura pachetului...
24pay și Up România încheie un parteneriat și lansează prima soluție digitală pentru achiziția abonamentelor de transport în comun pentru angajații...
Mai degrabă chiriași, decât proprietari. Creșterea alarmantă a dobânzilor, inflația, precum și criza din domeniul energetic au făcut ca solicitările de...
Banca Transilvania lansează în 11 noiembrie Bank Friday, o nouă campanie de shopping bancar online. Bank Friday vine, timp de o...
METRO, liderul comerțului cu ridicata în România de peste 25 de ani, caută permanent să ofere cele mai bune soluții pentru...
Benefit, companie a Grupului Edenred, a lansat studiul anual Benefit, o radiografie a industriei de beneficii extrasalariale din România, aflat la...
Dacă înainte de anul 2020, angajatorii setau căutările pentru posturile disponibile din companie potrivit unor criterii fixe și clare și prea...
Companiile și angajații au trebuit să se adapteze la munca la distanță și la o cerere mare de beneficii digitale care...
Peste 90.000 de români şi-au căutat joburi în luna februarie pe platforma de recrutare BestJobs. Aceștia au aplicat la peste 511.000...
Lidl a lansat o nouă campanie de comunicare,”#BucuriaLidl înseamnă mai mult decât crezi!”, care aduce în prim plan unele dintre cele...