”Frăția Berii” Holsten, sub îndrumarea lui Gheorghe Hagi

”Frăția Berii” Holsten, sub îndrumarea lui Gheorghe Hagi

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) lansează o nouă campanie de imagine pentru brandul de bere Holsten. Campania ”Frăția Berii” este susținută printr-un parteneriat strategic cu Gheorghe Hagi și echipa FC Viitorul, ce devin cavaleri moderni ai ”Frăției Berii”, sub îndrumarea Regelui Hagi. Colaborarea a debutat în luna august 2017, prin semnarea unui parteneriat pe trei ani. Campania ”Frăția Berii” va

Gustul Italiei în Casa di Peroni

Gustul Italiei în Casa di Peroni

Inaugurată pentru prima dată în 2013, la Londra, odată cu aniversarea de 50 de ani a berii Peroni Nastro Azzurro, în România, prima ediție a avut loc în urmă cu doi ani în București. Cum a fost ediția de anul acesta, care este bilanțul primilor ani și ce planuri are compania pentru anul viitor, povestește Cristina Gherman, Global Brands Director

Un portofoliu cu gust special

Un portofoliu cu gust special

Pe o piață extrem de competitivă, Bergenbier atacă cu branduri premium sau din gama artizanală, ca să se mențină la înălțime. Lucian Ghinea, directorul general al companiei, ne explică strategia din spate.   Cum a evoluat cifra de afaceri anul trecut și în prima parte a acestui an? Cifra de afaceri crește cu două cifre, susținută de performanța pe care

Tehnologia duce tradiția mai departe

Tehnologia duce tradiția mai departe

Cu o istorie de 170 de ani, Carlsberg folosește tehnologii de ultimă oră, dar și respectul pentru tradiții, ca să se asigure că și în viitor oamenii vor putea să savureze poate cea mai bună bere din lume. Am în față un desert care arată ca la un restaurant cu cel puțin două stele Michelin, doar că ingredientele din care

Holsten, partener al FC Viitorul Constanța

Holsten, partener al FC Viitorul Constanța

Marca de bere Holsten din portofoliul  URBB a devenit partener pe trei ani al echipei de fotbal FC Viitorul Constanța. Parteneriatul debutează cu ocazia play-off-ului Europa League, de joi, 17 august, în care echipa lui Gheorghe Hagi înfruntă FC Salzburg. Acordul a fost anunțat în cadrul conferinței de presă ce la care au participat Shachar Shaine, președintele URBB, și Gheorghe

Bere de colecție

Bere de colecție

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) lansează în România cinci beri speciale: Grimbergen Ambreé, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti 4 Luppoli Original, Angelo Poretti 5 Luppoli Bock Chiara și Angelo Poretti 6 Luppoli Bock Rossa. Produsele completează portofoliul URBB al berilor speciale precum: Guinness, Kilkenny și Weihenstephaner Hefe Weissbier. Noile branduri consolidează portofoliul URBB de beri speciale, care oferă astăzi o

Producătorul de bere URBB – profituri mai mari cu 50% în S1

Producătorul de bere URBB – profituri mai mari cu 50% în S1

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a înregistrat în primul semestru un profit cu 50% mai mare comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Tuborg, brandul-cheie din portofoliul URBB, este cel mai bine vândut brand internațional de bere de pe piața din România și s-a bucurat de o creștere de 20% în volum raportat la același interval din anul precedent, potrivit

Raportul de sustenabilitate Heineken

Raportul de sustenabilitate Heineken

Heineken a facut public raportul de sustenabilitate pentru 2015 “Brewing a Better World”. Raportul arata ca producatorul de bere a redus consumul de apa din fabrici cu 18% si a emis cu 25% mai putin CO2 fata de 2008, anul de referinta asumat la nivel global si local de grupul Heineken.   De asemenea, compania a anuntat ca 70% din

O noua bere in portofoliul URBB

O noua bere in portofoliul URBB

Incepand cu luna iunie, URBB isi extinde portofoliul prin adaugarea Weihenstephaner Hefe WeissBier, una dintre cele mai apreciate beri la nivel mondial. Weihenstephaner Hefe WeissBier este o bere de grau nefiltrata, galben-aurie, cu note de scortisoara, fabricata in cea mai veche berarie activa din lume, Bayerische Staatsbrauerei Weihenstephan sau Beraria de Stat Bavareza Weihenstephan. Are un continut de alcool de

Tuborg Shot, bere cu 9% alcool

Tuborg Shot, bere cu 9% alcool

Tuborg  a lansat Tuborg Shot, o noua subcategorie pe piata berii. Noua categorie de bere se vinde intr-un ambalaj “direct drink,” pentru a putea fi bauta direct din doza. Cu noul produs, Tuborg propune consumatorilor o bere blonda, un continut de alcool de 9%, in doze de 250ml cu folie protectoare de aluminiu. Berea este produsa din apa, hamei si