Leo Burnett semneaza pentru Noroc

Leo Burnett semneaza pentru Noroc

Leo Burnett Romania semneaza noua campanie pentru marca de bere Noroc, aflata in portofoliul companiei Bergenbier. Echipa Noroc implicata in realizarea campaniei:  Gabriela Lupas-Ticu (Marketing Director), Teodora Agafitei (Brand Manager), Adina-Elena Tanase (Junior Brand Manager) Echipa Leo Burnett Romania: Razvan Capanescu (Chief Creative Officer), Victor Stroe (Strategy & Planning Director), Adina Teodorescu (Group Creative Director), Dinu Gojan (Senior Art Director),

Un nou model de agentie: The Temple

Un nou model de agentie: The Temple

Agentia The Temple a lansat Grolsch Creative Metamorphosis, unul dintre printre primele videouri 360 stop motion din lume Pentru realizarea acestui proiect, The Temple a pus bazele unei echipe speciale: Cristian Vieriu – Video post production and soundtrack, Mihai Vasilescu – Photographer, Sweet Damage Crew – Graffiti Art, Wood Be Nice – BTL Production si Adrian Mirlogeanu – BTL Manager.

Realitatea virtuala se vede prin ochelarii Grolsch

Realitatea virtuala se vede prin ochelarii Grolsch

Din aceasta luna, Grolsch lanseaza in Romania o inovatie din domeniul realitatii virtuale. Din ambalajul de doze Grolsch se pot crea ochelari de realitate virtuala, cu care se pot experimenta clipurile incarcate pe canalul de YouTube al brandului, ce aduc in prim plan creatiile experimentalistilor romani. Printr-un simplu click, iubitorii de arta urbana se pot bucura de o experienta unica

Shachar Shaine, din nou la conducerea URBB

Shachar Shaine, din nou la conducerea URBB

Incepand din 1 februarie, Shachar Shaine ocupa din nou functia de Presedinte al URBB (United Romanian Breweries Bereprod), companie pe care a mai condus-o in perioada 2004-2010. El preia mandatul de presedinte de la Hezy Ovadia, care a ocupat aceasta functie timp de cinci ani, din ianuarie 2011 pana in prezent. Shachar Shaine, 47 de ani, a absolvit Universitatea Technion

Primul spot Stella Artois produs in Romania

Primul spot Stella Artois produs in Romania

Stella Artois si agentia V8 Interactive continua initiativa globala #GiveBeautifully cu o campanie dezvoltata in Romania care prezinta emotia drept cel mai frumos cadou de sarbatori. Este pentru pentru prima data in Romania cand brandul de bere Stella Artois produce continut video la nivel local, dupa o idee si un scenariu V8 Interactive. Campania se deruleaza in mediul online.  

Un nou spot din seria “Ori bem bere, ori bem bere”

Un nou spot din seria “Ori bem bere, ori bem bere”

Campania “Ori bem bere, ori bem bere”, dezvoltata si implementata de Lowe pentru brandul de bere Skol, continua si in aceasta iarna cu un spot. Noul spot clarifica faptul ca “o bere de calitate se raceste cum vrei tu”: Am inghetat si dezghetat halbele de SKOL de zeci de ori pana cand picatura de bere a curs exact asa cum

Sarbatori Acasa, cu Timisoreana

Sarbatori Acasa, cu Timisoreana

In pragul Sarbatorilor de iarna, Timisoreana lanseaza campania “Sarbatori Acasa” prin care si-a propus sa readuca in prim plan traditia felicitarilor primite in casutele postale. Pana pe 15 decembrie, pe site-ul campaniei, vizitatorii pot alege una dintre cele 30 de felicitari cu design diferit care vor inspira cele mai bune ganduri ce vor ajunge apoi catre cei dragi prin posta.

Bergenbier lanseaza prima bere de tip ALE

Bergenbier lanseaza prima bere de tip ALE

Bergenbier a lansat un nou sortiment de bere, Bergenbier ALE, prima bere de tip ALE produsa si distribuita la nivel national in Romania. Noul Bergenbier ALE este creat dupa o reteta originala, folosind o drojdie speciala de tip ALE, de fermentatie superioara. Procedeul de productie, diferit de cel al unei beri de tip Lager, precum si tipul special de drojdie

Competitie de design

Competitie de design

Peroni Nastro Azzurro si Dizainar au lansat competitia Benvenuti a Casa Di Peroni, care ii provoaca pe tinerii designeri sa creeze obiecte inspirate de eleganta si efervescenta stilului italian, ce vor reprezenta noi forme de expresie pentru arta ospitalitatii. Competitia a fost lansata printr-un eveniment, care a avut loc la atelierul de creatie si de lucru NOD makerspace, partener al

Noua luni, zero alcool

Noua luni, zero alcool

Cu ocazia Zilei Internationale a constientizarii Problematicii Spectrului Tulburarilor Alcoolice Fetale, Ursus Breweries si Asociatia Mame pentru Mame au lansat campania  de informare “9 luni cu zero alcool”. Campania are ca scop informarea viitorilor parinti despre riscurile la care este expus fatul daca se consuma alcool in timpul sarcinii si recomanda 9 luni de sarcina fara consum de bauturi alcoolice.