Ziua Antreprenoriatului

Ziua Antreprenoriatului

”România este lumea reală și lumea upside down în același timp”. Este poate una dintre cele mai plastice, dar totodată dintre cele mai autentice descrieri ale situației actuale din România. Comparația îi aparține lui Omer Tetik, CEO al Băncii Transilvania și este parte din discursul de debut al Zilei de Antreprenoriat din cadrul maratonului de săptămâna aceasta, Zilele Biz. Lipsa

Privește înapoi cu mândrie

Privește înapoi cu mândrie

Suntem rodul experiențelor pe care le trăim, al încercărilor prin care trecem. Ele sunt cele care ne formează și ne dau puterea și încrederea să mergem mai departe. Și nu este valabil doar pentru oameni. Companiile, brandurile, organizațiile trec și ele prin multe experiențe și schimbări, care le modelează și le pot face mai puternice, dacă știu să învețe atât

Top PR România 2017

Top PR România 2017

În premieră anul acesta, două agenții se situează pe locul I, la egalitate, în clasamentul Top PR România: Golin și McCann PR. Următoarele poziții sunt ocupate de GMP PR, MSL The Practice, Graffiti PR, SmartPoint, Rogalski Damaschin Public Relations, DC Communication, Grayling, BDR Associates Communication Group și The Public Advisors. Întreg clasamentul – Top 30 de agenții de PR și

Spiritul Biz

Spiritul Biz

Când privești imposibilul ca pe o provocare și te gândești ce poți să construiești, nu cum să critici și să dărâmi, când nu doar te gândești la viitor, ci îl și creezi, înseamnă că te caracterizează SPIRITUL BIZ! Ne plac oamenii care gândesc, creează și mișcă lucrurile în direcția potrivită pentru că la fel suntem și noi. În spatele fiecărui

La mulți ani, Biz!

La mulți ani, Biz!

Lucrarea noastră de educare financiar-bancară și de cultură de piață ar fi imposibil să fie dusă la bun sfârșit fără sprijinul susținut al tuturor canalelor mass-media. De 18 ani, ne bazăm pe Biz în acest efort. De Adrian Vasilescu Consultant de strategie la Banca Naţională a României De de 18 ani, revista Biz își face simțită prezența în piața presei

Top 100 cele mai puternice branduri românești 2017

Top 100 cele mai puternice branduri românești 2017

După șapte ani de branduri românești în lumina reflectoarelor,  ajunși la a opta ediție, continuăm seria de Top 100. Dacă în 2014 am simțit nevoia să trecem de la Top 50 la Top 100, dovadă că din ce în ce mai multe mărci românești prindeau contur și personalitate și am avut varianta 2.0, anul acesta vizibilitatea crescută a anumitor mărci

Networking la puterea Biz

Networking la puterea Biz

Oameni de business, chefi de top, profesioniști din companii și bloggeri au participat la Biz Networking Experience, pentru a afla noutățile pregătite de revista Biz în sezonul de toamnă-iarnă 2017-2018. “Omul gospodar își face vara sanie și iarna car, iar noi, la Biz, pregătim mereu pașii următori. Avem evenimente și proiecte deja cunoscute, dar pregătim și surprize pentru zona de

Când este un lider cu adevărat lider?

Când este un lider cu adevărat lider?

Am întâlnit de-a lungul anilor mai mulți lideri de business, din diverse medii și domenii de activitate și mereu m-am întrebat „ce face un lider să fie cu adevărat lider?”. Am avut șansa să să intervievez manageri din diverse domenii, atât de pe la noi, cât și din afara țării. Mă preocupă subiectul și pentru că leadershipul este un mare

Huawei vrea să schimbe fața României

Huawei vrea să schimbe fața României

Huawei își propune să schimbe imaginea României prin intermediul unei campanii locale curajoase, The Face of Romania, care îi provoacă pe români să participe activ la conturarea unei imagini mai favorabile a țării la nivel internațional. Campania are ca element central portretele românilor, astfel că, în prima etapă a campaniei, pornind de la conceptul conform căruia “Fiecare chip spune o

Care sunt cele mai puternice companii antreprenoriale românești?

Care sunt cele mai puternice companii antreprenoriale românești?

Revista Biz a realizat un nou demers unic în presa de business din România: identificarea companiilor românești cu cea mai mare cifră de afaceri și gruparea acestora pe județe. Rezultatul este prima ediție a anuarului “Antreprenori de România”, un proiect realizat împreună cu UniCredit Bank, dedicat companiilor autohtone cu cele mai mari cifre de afaceri, conform datelor furnizate de Oficiul