UNIQA lansează noua poziționare de brand: ”O viață mai bună împreună”
UNIQA, una dintre companiile de asigurări de top din România, lansează la nivel local noua poziționare de brand globală a grupului...
UNIQA, una dintre companiile de asigurări de top din România, lansează la nivel local noua poziționare de brand globală a grupului...
L'Oréal a anunțat semnarea unui acord cu Natura &Co pentru achiziționarea grupului australian de cosmetice de lux Aēsop, printr-o tranzacție cu...
Arctic este cel mai vândut brand de electrocasnice mari din România, potrivit Euromonitor International Limited, lider mondial în cercetări de piață...
Chef Adi Hădean și-a lansat propriul brand pentru iubitorii de carne - MEATic. Portofoliul actual MEATic este format din produse ready-to-eat...
La 30 de ani de existență, Pedro Construct a decis să treacă la nivelul următor și să pornească o nouă linie...
VMLY&R România împreună cu SocialInsider, start-up-ul românesc care oferă instrumente de analiză competitivă în social media, lansează Social MetaScore. Social media...
SsangYong, cel mai vechi producător auto din Coreea de Sud, își va schimba numele, în urma achiziției de către KG Group,...
Euroins lansează, alături de FCB Bucharest, campania de comunicare „100% fericit”, un demers prin care asigurătorul își încurajează clienții să se...
Cât de importante sunt povestea și narațiunea într-o campanie de publicitate și cum oferă marketingul narativ mai multă valoare brandurilor. Potrivit...
Una dintre cele mai relevante companii de tehnologie din lume, cu o istorie de peste 130 de ani, Philips reprezintă azi...
De zece ani, InfluenceMe powered by Starcom România este primul și singurul studiu al industriei de comunicare din România, care documentează...
Consumatorii renunţă la un brand după doar o experienţă negativă, iar calitatea serviciilor a devenit din ce în ce mai importantă,...
După un an în care și-a consolidat angajamentul față de tranziția energetică presupunând o investiție de 24 de miliarde euro până...
Aproape jumătate din cumpărătorii la nivel global văd între 3 și 5 tipuri de conținut înainte de a porni o acțiune...