Branduri romanesti – Gerovital

Branduri romanesti – Gerovital

Un brand care continua sa intinereasca, in ciuda varstei respectabile, prin inovatie si strategie solida de business, Gerovital domina piata locala, dar ataca si pietele internationale cu incredere. Un nume cu rezonanta pe plan international, Gerovital este printre putinele branduri romanesti cu traditie care reuseste sa continue povestea de succes si in era globalizarii, datorita viziunii si investitiilor realizate de

Branduri romanesti – Dacia

Branduri romanesti – Dacia

Ceea ce parea imposibil este astazi o realitate – o marca auto romaneasca este vanduta cu succes pe pietele occidentale si a devenit un model de business pentru alti mari producatori de masini. Pentru a intelege cu adevarat succesul Dacia pe pietele externe, este suficient sa lasam cifrele impresionante sa vorbeasca. Anul trecut, Dacia a vandut peste hotare nu mai

Branduri romanesti – Bitdefender

Branduri romanesti – Bitdefender

O jumatate de miliard de utilizatori din toata lumea folosesc tehnologii dezvoltate de romanii de la Bitdefender, iar brandul romanesc se situeaza constant in topul global al solutiilor de securitate. Este foarte greu sa te impui in elita IT mondiala venind dintr-o piata emergenta. Dar pentru Florin Talpes si echipa Bitdefender problema nu s-a pus niciodata asa. Compania romaneasca a

Cand turismul e la el acasa

Cand turismul e la el acasa

Cum turismul genereaza 10% din PIB in Austria, este normal ca promovarea in domeniu sa fie un business in toata regula. Dincolo de cifre, se ascund o strategie coerenta si un buget pe masura, inclusiv pentru Romania. Ma aflu intr-o cafenea din centrul Vienei, discutand cu un austriac care lucreaza la Budapesta despre Delta Dunarii, manastirile din Moldova si Maramures.

Borsec a primit si anul acesta validarea de Superbrand

Borsec a primit si anul acesta validarea de Superbrand

Statutul de Superbrand a fost acordat in urma studiului de piata realizat de Superbrands Romania cu sprijinul IPSOS, pe un esantion de 1.500 de consumatori, luand in calcul criterii precum calitate, incredere si diferentiere pe piata. Potrivit studiului, Borsec se bucura de un nivel de awareness exceptional, de peste 90% si este lider in categoria Ape minerale, mentinandu-si pozitia in

Allianz, in top 50 cele mai puternice branduri

Allianz, in top 50 cele mai puternice branduri

Allianz si-a consolidat pozitia de cel mai valoros brand de asigurari in topul Brand Finance Global 500 ranking din acest an. Detinator al acestei titulaturi pentru al treilea an consecutiv, Allianz a devenit singurul asigurator inclus in Topul 50 al celor mai puternice branduri ale lumii in anul 2016, anunta compania, intr-un comunicat de presa. Ca rezultat al cresterii puternice

Efectul Star Wars: Disney e cel mai puternic brand global

Efectul Star Wars: Disney e cel mai puternic brand global

Achizitiile facute in ultimii ani dau rezultate, astfel ca Disney a devenit cel mai puternic brand din lume, conform unei analize realizate de compania de consultanta si branding Brand Finance. ESPN, Pixar, Muppets, Marvel sunt parte din imperiul Disney, dar poate cea mai importanta achizitie pentru brand a fost cea a Lucasfilm, deci si a universului Star Wars (Razboiul Stelelor).

10 trenduri care influenteaza brandurile in 2016

10 trenduri care influenteaza brandurile in 2016

ZenithOptimedia (ZO) a dezvaluit cele 10 trenduri care reflecta modul in care tehnologia contribuie la rolul din ce in ce mai amplu pe care dispozitivele mobile il vor dobandi, oferind astfel noi oportunitati de interactiune pentru branduri si consumatori. Punctul de plecare pentru cele 10 trenduri este cel mai recent raport de cercetare realizat de ZO in parteneriat cu GlobalWebIndex

Vino la conferinta marketingului cultural

Vino la conferinta marketingului cultural

Mixul de comunicare s-a schimbat fundamental fata de acum 10 ani. Generatia mobile a intrat in target grupul multor branduri, fie ele de servicii fie de produse. Publicul a devenit foarte selctiv in ceea ce priveste informatia pe care o asimileaza, dar mai ales in ceea ce priveste mediile prin care acceseaza informatiile. In acest sens, joi, 29 Octombrie, va avea loc evenimentul

Brandient, inclusa in Hall of Fame REBRAND

Brandient, inclusa in Hall of Fame REBRAND

Brandient a fost inclusa in prestigiosul HALL OF FAME REBRAND, alaturi de firme internationale consacrate precum Interbrand, Landor, Brand Union, Lippincott, MetaDesign, Future Brand sau Siegel+Gale. Aceasta galerie de elita este initiata de REBRAND (SUA), platforma internationala de validare a expertizei in transformarea brandurilor. “Suntem foarte onorati de aceasta recunoastere, mai ales ca vine din partea unui forum atat de