Renumita competiție globală de design red dot a premiat Brandient pentru noul design de ambalaj al berii silva, lansat în această vară de heineken românia. Aceasta este a doua recunoaștere de acest calibru în mai puțin de doi ani și un bun prilej de a discuta cu patru dintre artizanii acestui succes: Aneta Bogdan, Cristian Kit Paul, Adrian Stănculeț și
Red Dot, renumita competiție globală de design, a premiat Brandient pentru noul design de ambalaj al berii Silva, lansat în această vară de Heineken România. Aceasta este a doua recunoaștere pentru Brandient la Red Dot — în 2015, coperta revistei BIZ dedicata Singapore a fost premiată pentru designul său original de literă. În acest an, juriul internațional de specialiști în
Banca Transilvania are o nouă identitate de brand, asociată cu România, sigla BT fiind redesenată cu o paletă cromatică mai bogată: galben, roşu şi albastru. Banca Transilvania are o nouă identitate de brand, care exprimă ideea de România, modernitate, respect şi energie, valori cu care BT se identifică, arata banca, într-un comunicat de presă. Este al doilea rebranding din istoria
Cu ocazia aniversarii a 25 de ani de existenta, Transavia, are o noua identitate vizuala. Procesul de rebranding poarta semnatura echipei Brandient. Pentru noua identitate vizuala a fost ales simbolul scutului, pentru a reflecta protectia constanta pentru consumatori si promisiunea sigurantei alimentare; in plus, acesta scoate in evidenta modul de operare integrat vertical — de la cultivarea cerealelor, la pregatirea
Brandient a creat noua identitate vizuala a Cupei Romaniei la Fotbal — lansata saptamana trecuta, odata cu finala celei de-a 78-a editii. Construind pe esenta pozitiva si plina de speranta a evenimentului, noua identitate interpreteaza trofeul-obiect “cupa”, transformandu-l intr-un simbol aspirational, pasional si modern. Rebrandingul a fost mandatat de noua conducere a Federatiei Romane de Fotbal, ca parte a unui efort mai
Prin Brandient, Romania a castigat, in 2015, pentru prima oara in istorie un prestigios premiu Red Dot in Communication Design. Premiul a fost acordat pentru designul original de litera (typography), aparut la inceputul anului 2015 pe coperta revistei Biz dedicate mediului de afaceri din Singapore. De asemenea, la cea mai recenta editie a competitiei globale ce acorda cele mai importante
La editia din acest an a Rebrand 100, competitia globala ce acorda cele mai importante recunoasteri ale excelentei in reconstructie si design de brand, Brandient a castigat un premiu “Distinction” pentru rebrandingul COSR (Comitetul Olimpic si Sportiv Roman) si un premiu “Merit” pentru rebrandingul grupului pan-asiatic Interactive Group. Rebrandingul COSR a fost premiat pentru solutia duala a identitatii: un logo
Compania de strategie de brand si design Brandient a creat Badster, un nou brand de energizante, pentru un grup de distributie est-european. Lansat pe un segment de piata competitiv, brandul trebuie sa debordeze de energie, si in acelasi timp sa impresioneze un target foarte tanar, in majoritate masculin, care este constant in cautarea unui sentiment de “libertate nerezonabila” — toate
Brandient a fost inclusa in prestigiosul HALL OF FAME REBRAND, alaturi de firme internationale consacrate precum Interbrand, Landor, Brand Union, Lippincott, MetaDesign, Future Brand sau Siegel+Gale. Aceasta galerie de elita este initiata de REBRAND (SUA), platforma internationala de validare a expertizei in transformarea brandurilor. “Suntem foarte onorati de aceasta recunoastere, mai ales ca vine din partea unui forum atat de
Cresti, inveti, lucrezi si demonstrezi ani si ani pentru a fi mai bun. Vrei recunoastere si iti doresti sa avansezi si sa arati celor din jur ce poti sa faci. Cauti diferentiatori si cea mai buna pozitionare si, desi stii ca va veni, recunoasterea nu-ti bate niciodata la usa cand o astepti. Ma numar printre antreprenorii norocosi care au reusit