Brandologul de serviciu

Brandologul de serviciu

Cui i-e frică de el are și de ce? Nu e lucru simplu să decantezi ce e aur de ce e aoleu, mai ales că ambele strălucesc, sub soarele puternic al media, cam la fel. Personal brandingul a devenit un topic foarte hot. Unii îl văd ca pe o sursă de easy money. Alții ca pe un zorzon cu pompon.

Reputatia, cea mai solida investitie si cea mai valoroasa moneda a viitorului

Reputatia, cea mai solida investitie si cea mai valoroasa moneda a viitorului

  Reputatia pare o realitate vaga, este ca un halo impalpabil dar totusi prezent in jurul unui om, unei companii, unei tari. Este posibila gestionarea acestui intangibil, putem sa ne controlam cu adevarat reputatia? Text de Mihaela Radulescu  De ce vorbim azi mai mult ca oricand despre reputatie? Pentru ca ea a inceput sa conteze mult, dat fiind ca vietile

Cand artistii devin branduri

Cand artistii devin branduri

Artistii pot fi priviti ca niste jucatori din piata care se pozitioneaza in mintea consumatorilor pentru a-si vinde produsele. Cum fac ei acest lucru si cum pot crea pentru consumatori o experienta emotionala unica? Foto: Dreamstime Artistii contemporani (pictori, sculptori, regizori, actori, muzicieni etc.) ocupa un loc anume in mintea oamenilor, ei reprezinta anumite valori, atitudini si un anume stil

Mihaela Radulescu: Un business pe o nisa a niselor

Mihaela Radulescu: Un business pe o nisa a niselor

<p> Dupa ce timp de 14 ani a fost Client Service Director in mai multe agentii de publicitate si Senior Consultant la Brandient, Mihaela Radulescu a lansat Innerout, “un antreprenoriat care ajuta antreprenoriatele sa se defineasca”. Aceasta este, pe scurt, esenta noului business de consultanta in branding persponal. Mai multe despre ce a motivat-o sa intre pe aceasta nisa si

Imagine,  brand, profesionalism

Imagine, brand, profesionalism

Sesiunea dedicata “Brandingului Personal” de la Social Media Snow Camp a captat atentia salii prin patru prezentari despre managementul imaginii personale, fiecare acoperind cate un segment diferit astfel incat, la final, s-au conturat cateva din piesele care compun ceea ce se numeste brandul personal. Stefan Liute, Strategy Director, Storience, a abordat doua subiecte: unul legat de controversa brandingului personal (laudat