Top 100 cele mai puternice branduri românești 2017

Top 100 cele mai puternice branduri românești 2017

După șapte ani de branduri românești în lumina reflectoarelor,  ajunși la a opta ediție, continuăm seria de Top 100. Dacă în 2014 am simțit nevoia să trecem de la Top 50 la Top 100, dovadă că din ce în ce mai multe mărci românești prindeau contur și personalitate și am avut varianta 2.0, anul acesta vizibilitatea crescută a anumitor mărci

Networking la puterea Biz

Networking la puterea Biz

Oameni de business, chefi de top, profesioniști din companii și bloggeri au participat la Biz Networking Experience, pentru a afla noutățile pregătite de revista Biz în sezonul de toamnă-iarnă 2017-2018. “Omul gospodar își face vara sanie și iarna car, iar noi, la Biz, pregătim mereu pașii următori. Avem evenimente și proiecte deja cunoscute, dar pregătim și surprize pentru zona de

Inovația ca ingredient secret

Inovația ca ingredient secret

Farmec a deschis primul magazin Gerovital, în ansamblul comercial ParkLake din București. O investiție de 67.000 de euro și un prim pas al strategiei de îmbunătățire și modernizare a rețelei de magazine în țară, spune Mircea Turdean, directorul general al Farmec, care și-a propus deschiderea a cel puțin 50 de magazine în următorii cinci ani. Gerovital este pe locul 1

Fares – certificare pentru siguranța alimentului și calitate

Fares – certificare pentru siguranța alimentului și calitate

Fares Orăștie, cel mai mare producător român de ceaiuri și remedii din plante medicinale, anunță recunoașterea calității produselor sale la nivel internațional, precum și creșterea popularității în rândul românilor. Compania a obținut certificarea sistemului de management al sigurantei alimentului in conformitate cu standardul ISO 22000:2005 (HACCP) pentru fluxul de ceaiuri, precum și recertificarea sistemului de management al calității în conformitate

Banca Transilvania are o nouă identitate de brand

Banca Transilvania are o nouă identitate de brand

Banca Transilvania are o nouă identitate de brand, asociată cu România, sigla BT fiind redesenată cu o paletă cromatică mai bogată: galben, roşu şi albastru. Banca Transilvania are o nouă identitate de brand, care exprimă ideea de România, modernitate, respect şi energie, valori cu care BT se identifică, arata banca, într-un comunicat de presă. Este al doilea rebranding din istoria

Top 100 cele mai puternice branduri românești

Top 100 cele mai puternice branduri românești

Suntem în al șaptelea an de când analizăm evoluția brandurilor românești și, pentru al treilea an consecutiv, continuăm în formula extinsă de top 100 de mărci. Așa cum observam din anii trecuți, criza economică i-a determinat pe români să devină mai pragmatici, să fie mai atenți la valoarea autentică a lucrurilor care îi înconjoară. Astfel, pe acest fond, atenția pentru

Era activismului romanesc

Era activismului romanesc

An de an ne uitam la relatia dintre branduri si oameni. Si suntem necontenit fascinati de dinamica acestei relatii. Ani de zile oamenii au urmat brandurile si le-au ascultat. Au fost inspirati de ele, s-au adunat in fan grupuri, “s-au iubit”. Text de Adina Vlad In ciuda acestor sentimente puternice, epoca romantica s-a incheiat. Realitatea cruda din ultimii ani de

Top 100 cele mai puternice branduri romanesti

Top 100 cele mai puternice branduri romanesti

Suntem in al saselea an de cand realizam acest studiu si continuam seria clasamentului brandurilor romanesti cu formula extinsa de top 100. Daca anul trecut a fost un an de redefinire si actualizare la contextul actual al pietei, anul acesta topul se afla in faza de stabilizare si consolidare. Mai mult, privind clasamentul per total, observam ca tendintele pe care

Despre romani si romanism

Despre romani si romanism

Analizand evolutia celor mai puternice branduri romanesti in ultimii 5 ani,  pentru realizarea studiului despre  brandurile romanesti, echipa Unlock Market Research a tinut sub lupa si schimbarile de comportament ale romanilor in ultimii ani. Prezentarea Adinei Vlad din cadrul evenimentului BrandRo, cand am lansat noua ierarhie a Celor mai puternice 100 de branduri romanesti a fost edificatoare. Ca popor, romanii pun

50 cele mai puternice branduri romanesti in 2013

50 cele mai puternice branduri romanesti in 2013

Pe primul loc in Topul celor mai puternice 50 de branduri romanesti, pentru al patrulea an consecutiv, se afla Borsec, urmat de Dorna, La Dorna, Gerovital, Plafar, Dero, Napolact, Cris-Tim, Pate Sibiu si Zuzu.   Clasamentul are la baza un studiu realizat de compania de cercetare Unlock Market Research pentru revista Biz si a fost lansat miercuri, 11 septembrie, in