Primul marketplace din România pentru branduri și influenceri

Primul marketplace din România pentru branduri și influenceri

Agenția digitală Hit Yourself, condusă de Florin Grozea, lansează MOCAPP, primul marketplace din România care ajută brandurile şi agenţiile (de comunicare, de digital, de marketing) să găsească cei mai potriviţi influenceri pentru campaniile lor online, rapid şi cu cele mai bune bugete Platforma online folosește un sistem de algoritmi bazat pe inteligență artificială și are în portofoliu peste 500 de

Primul studiu din lume despre relevanță și branduri

Primul studiu din lume despre relevanță și branduri

Golin a lansat raportul Global Relevance Review 2017, în care analizează în premieră mondială ce anume face ca un brand să fie considerat relevant de către consumatori. Studiul arată ce contează de fapt pentru consumatori atunci când se raportează la branduri și identifică principalele oportunități de creștere și păstrare a relevanței. Principala concluzie este că adevărul, deși apreciat ca fiind

Avantajele brandurilor din asocierile cu arta

Avantajele brandurilor din asocierile cu arta

Având în vedere exigențele consumatorilor aflate în creştere, tot mai multe branduri apelează la sfera culturală pentru a se repoziționa şi pentru a crea o legătură mai profundă cu publicul-ţintă. În primul rând, arta are o influență importantă asupra poziționării brandurilor. Spre exemplu, studiile arată că utilizarea artelor vizuale creează percepția unui produs de bună calitate, acestea fiind asociate cu moștenirea culturală,

Înscrierile în competiția Produsul Anului 2017, aproape de final 

Înscrierile în competiția Produsul Anului 2017, aproape de final 

Mai sunt câteva zile de înscrieri în Competiția Produsul Anului, ce încurajează și răsplătește inovația produselor din FCMG, precum și din industriile de suplimente alimentare, electronice și electrocasnice și cea bancară. Conceptul a fost lansat în Franța în urmă cu 30 de ani și este prezent în 40 de țări. În România, competiția Produsul Anului este reprezentată de agenția Media

Ultimele zile de înscrieri la Brandathlon 2016

Ultimele zile de înscrieri la Brandathlon 2016

Până pe 15 septembrie, antreprenorii își pot înscrie brandul în Brandathlon, competiția care oferă un proiect de branding în valoare de 10.000 de euro, dezvoltat de agenția Inoveo. Jurizarea brandurilor va fi realizată de către specialiști din domenii variate precum marketing, comunicare, domeniul financiar și branding,  pentru a putea identifica cel mai atractiv și promițător proiect înscris. Dintre membrii juriului

Laureatii galei de excelenta Valori de Romania

Laureatii galei de excelenta Valori de Romania

Miercuri seara, in prezenta a 200 de antreprenori, top manageri din companii, oameni de cultura, artisti, sportivi si inventatori romani, Biz a premiat in cadrul Galei Valori de Romania, cele mai respectate si performante personalitati si branduri romanesti. Gala de excelenta, cel mai prestigios eveniment al anului, a recunoscut si a premiat personalitatile si brandurile reprezentative pentru Romania in 2016.Oamenii

Adevarul despre branduri

Adevarul despre branduri

Globalizarea este un concept polarizant, perceput cand ca o utopie, cand ca o distopie. Ce rol joaca brandurile in acest context si ce astepta consumatorii de la ele, indiferent de marime si amploare?  Traim intr-o lume in continua schimbare si a transparentei fara precedent, iar asteptarile pe care consumatorii le au de la branduri, fie ca este vorba de marci

eMag lanseaza doua branduri proprii de electronice si electrocasnice

eMag lanseaza doua branduri proprii de electronice si electrocasnice

Retailerul online eMag a anuntat comercializarea de produse electronice si electrocasnice sub doua branduri proprii, Wink si Star-Light. Sub brandul Wink, eMAG comercializeaza deja tablete, urmand ca in primul semestru din acest an sa lanseze modele noi din gama mid-high, precum si sapte modele de smartphone-uri. “Wink este un brand cool, tineresc, care se adreseaza clientilor pasionati de mobilitate, conectivitate,

Care sunt cele mai sanatoase branduri de alimente?

Care sunt cele mai sanatoase branduri de alimente?

Cand vine vorba de alimentatia copiilor, parintii cumpara emotional, conteaza ca brandul sa fie sanatos si dorit de copii, in vreme ce specialistii recomanda rational. Pentru acestia din urma conteaza caracteristicile produsului: provenienta si calitatea ingredientelor folosite, dar si modul de prelucrare. Aceasta este principala concluzie a studiului Top Food Brands, comandat de Itsy Bitsy si realizat de compania de

Cand artistii devin branduri

Cand artistii devin branduri

Artistii pot fi priviti ca niste jucatori din piata care se pozitioneaza in mintea consumatorilor pentru a-si vinde produsele. Cum fac ei acest lucru si cum pot crea pentru consumatori o experienta emotionala unica? Foto: Dreamstime Artistii contemporani (pictori, sculptori, regizori, actori, muzicieni etc.) ocupa un loc anume in mintea oamenilor, ei reprezinta anumite valori, atitudini si un anume stil