Care sunt cele mai sanatoase branduri de alimente?

Care sunt cele mai sanatoase branduri de alimente?

Cand vine vorba de alimentatia copiilor, parintii cumpara emotional, conteaza ca brandul sa fie sanatos si dorit de copii, in vreme ce specialistii recomanda rational. Pentru acestia din urma conteaza caracteristicile produsului: provenienta si calitatea ingredientelor folosite, dar si modul de prelucrare. Aceasta este principala concluzie a studiului Top Food Brands, comandat de Itsy Bitsy si realizat de compania de

Cand artistii devin branduri

Cand artistii devin branduri

Artistii pot fi priviti ca niste jucatori din piata care se pozitioneaza in mintea consumatorilor pentru a-si vinde produsele. Cum fac ei acest lucru si cum pot crea pentru consumatori o experienta emotionala unica? Foto: Dreamstime Artistii contemporani (pictori, sculptori, regizori, actori, muzicieni etc.) ocupa un loc anume in mintea oamenilor, ei reprezinta anumite valori, atitudini si un anume stil

Brandurile si expunerea pe Facebook

Brandurile si expunerea pe Facebook

<p> Vizibilitatea brandurilor pe Facebook a scazut in ultima perioada, iar acest lucru se poate observa in toti indicatorii analizati (enagagement rate, like rate, share rate, comment rate), potrivit unui studiu Studiu fbMonitor.</p> <p>  </p> <p> Au fost analizati urmatorii indicatori, pentru primele 1000 de pagini din Romania dupa numarul de fani</p> <p>  </p> <p> a) Engagement rate mediu: raportul

Apa trece, brandurile raman

Apa trece, brandurile raman

<p> <strong>Pe o piata estimata la 300 de milioane de euro, din care aproape jumatate este disputata de cinci branduri cu traditie pe piata locala a apelor minerale, ce sanse au sa castige cota de piata marcile nou intrate in joc? </strong></p> <p>  </p> <p> Teoretic sanse sunt, intrucat piata este departe de a-si fi atins potentialul maxim. In prezent,

Top Social Brands

Top Social Brands

<p> <strong>In premiera, la patru ani de la prima editie a clasamentului celor mai active branduri in social media, reunim 50 de branduri campioane care s-au remarcat pe parcursul lui 2011 prin campanii care au integrat innovator in mixul de comunicare cele mai de impact strategii de social media.</strong></p> <p>  </p> <p> Clasamentul poate fi vazut <a href=”http://www.gandestebiz.ro/pozenwsl/Top%20Social%20Brands%202012.pdf”>aici</a></p> <p>  </p>

Cine e cel mai verde din lume?

Cine e cel mai verde din lume?

<p> <strong>Desi initiativele verzi sunt cele mai vizibile si poate cel mai usor de clamat, sunt si unele dintre cele mai greu de masurat. Dar Interbrand si-a asumat responsabilitatea de a ierarhiza cele mai “verzi” companii din lume.</strong></p> <p>  </p> <p> Ce au in comun Toyota, 3M si Siemens? Sunt cele mai “verzi” branduri din lume. Asa reiese din primul

Ferrari, Discovery, ProTV – brandurile care fascineaza romanii

Ferrari, Discovery, ProTV – brandurile care fascineaza romanii

Ferrari, Discovery, ProTV, Facebook, Porsche, Heineken, Stella Artois, Swatch, Murfatlar si Harley Davidson sunt marcile care conduc in topul celor mai fascinante 50 branduri pentru romani, conform clasamentului lansat de catre revista Biz. Clasamentul este bazat pe un studiu exclusiv realizat pentru Biz de catre Unlock Market Research. Lansarea topului a avut loc azi, intr-o conferinta organizata de Biz la